پیامک

سلام بیش از سه سال است تابلوی کوچه شهید تیمورپور ۴ مفقود گردیده وبه شهرداری مرکز وشهرداری ناحیه ٢ و به ۱٣٧ هم کتبی وشفاهی اطلاع داده شده ولی گوش شنوایی نیست وجای تأسف دارد برای دست اندرکاران !!!
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ۱۲:۰۷:۲۵ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام ؛بانزدیک شدن ماه مهرشهرک نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان دو هزار نفر را درخودجای داده است و تنهایک مدرسه ابتدایی دارد و ساکنین این شهرک ازنبود فضای آموزشی رنج می برندامیدواریم با درایت مسئولین امردرآموزش پرورش استان وشهرستان این مشکل رامرتفع وبرای ساخت فضای آموزشی ابتدایی دخترانه اقدام و دراولویت قراربدهندباتشکرازطرف شهروندان ساکن شهرک نوغاب
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قدیما طلاق رو عیب بزرگ می دونستند و کسی که مطلقه بود انگار که جرمی مرتکب شده ولی الان قبح طلاق از بین رفته و زوج ها و زوجه ها فکر می کنند دیگران خوشبخت تر از اونا زندگی می کنند و با دلایل کوچیک و کم ارزش براحتی تن به طلاق میدند.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ملت فهیم و هوشیار منتظرند ببینند که چه برخوردی با عشقی و امثال وی می کنید ؟
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا قصد دارید همه چیز رو برای مردم ایران گران کنید ؟؟!! خب قیمت دلار رو پایین بیاورید. ضمنا واردات خودروی بهینه رو بدون تعرفه کنید تا مصرف سوخت به شدت پایین بیاید
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام هیچ منطقی قبول نمیکنه تورم سالیانه ۶۰ درصد باشه ولی افزایش حقوق ۲۰ درصد .
هیچ منطقی نمی پذیرد هزینه زندگی مردم را گران ولی درآمد ها کاهش یابد
و هیچ منطقی هم قبول نمی کند که حقوق مان با ریال باشد اما خرج مان با دلار . الان پراید ۳ میلیون تومانی شده ۴۰۰ میلیون تومان.