گفته می شود

گفته می شود متخصص بیماری‌های عفونی گفته وزارت بهداشت حتی یک دوز واکسن گارداسیل وارد کشور نکرده و معلوم نیست چه کسانی پشت پرده واردات این واکسن‌های گران قیمت هستند.

 

 

گفته می شود در آستانه پاسخ نظامی ایران به رژیم اسرائیل، شبکه ۲ صدا و سیما اقدام به پخش تصاویر مانور موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه برای انهدام تاسیسات هسته‌ای دیمونای اسرائیل نمود؛ تصاویری که پخش‌شان این پرسش را پیش آورده که آیا قرار است این تاسیسات در حمله ایران هدف قرار بگیرد؟

 

 

گفته می شود وزارت مهاجرین و عودت کنندگان امارت اسلامی گزارش سازمان بین‌المللی مهاجرت مبنی بر این‌که طی سه سال گذشته ۸ میلیون افغانستانی کشورشان را ترک نموده را رد کرده و گفته که برای اولین بار پس از ۴۰ سال روند بازگشت سریعتر مهاجران به داخل کشور صورت می گیرد و در سه سال گذشته ۳.۷ میلیون افغانستانی به کشور بازگشته اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راهور فراجا گفته جرائم رانندگی از ۲۳ تیرماه که نرخ جرائم افزایش پیدا کرد، حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است.

 

 

گفته می شود بر اساس اکثر نظرسنجی‌ها، کامالا هریس از زمانی که کارزار انتخاباتی ریاست‌جمهوری را از جو بایدن تحویل گرفته است، از پیشتازی دونالد ترامپ کاسته است. جدیدترین نظرسنجی مورنینگ‌کانسالت هم نشان می‌دهد هریس با چهار امتیاز از ترامپ پیشی گرفته است که رکورد بالاتری برای این نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات در نزدیک به یک سال گذشته است.

 

 

گفته می شود علی ضیاء در گفت و گویی با بیان اینکه بچه پولدار بودن یا فرزند کسی بودن الزاماً منفی نیست و استفاده از رانت بد است، درباره مهاجرت آقازاده‌ها گفته «آقازاده‌ها غلط می‌کنند که مهاجرت کنند؛ باید بمانی و در مملکتی که پدرت ساخته، زندگی کنی‌!»

 

 

گفته می شود انتصابات اخیر دولت پزشکیان، از جمله منصوب شدن عارف به عنوان معاون اول با بیش از ۷۰ سال سن و قائم پناه با سابق پزشکی و شهرام دبیری بدون تجربه اجرایی به مناصب کلیدی، واکنش‌های انتقادی کاربران و تحلیل‌گران را به دنبال داشته است.

 

 

گفته می شود دو مقام آمریکایی به آکسیوس گفتند فرماندهان ارتش آمریکا (سنتکام) که مسئول نیروهای این کشور در خاورمیانه هستند، برای آمادگی در برابر حمله تلافی‌جویانه ایران، شنبه وارد منطقه شدند. در همین راستا ژنرال مایکل کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده، شنبه ۱۳ مرداد، در یک سفر برنامه‌ریزی شده، وارد خاورمیانه شد.

 

 

گفته می شود سخت‌ترین دوران کاری همتی مربوط به ریاست سه ساله در بانک مرکزی است، جایی که هنوز بر سرکار نیامده بود، دلار هر ساعت گران‌تر می‌شد و در حال فتح قله‌های جدید بود، اما سرانجام اسب سرکش دلار در پاییز همان سال متوقف شد و آتش انتظارات تورمی بالاخره فروکش کرد.

 

 

 

گفته می شود رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته طی دهه گذشته بخش تولید در این صنف ارتقا پیدا کرده و شرایط خوبی ایجاد شده که می‌تواند نقش محوری در اقتصاد جامعه داشته باشد و می‌توانیم به کشورهای اروپایی و خاورمیانه طلا صادر کنیم اما یکسری سامانه ها باعث شده نتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم

 

 

گفته می شود در شرایطی که به‌ دنبال ترور شهید هنیه در تهران و تأکید ایران بر خونخواهی «مهمان عزیز» وحشت محور غربی – صهیونیستی از کیفیت پاسخ ایران هر روز در حال افزایش است، برخی در داخل همچنان در حال متهم‌ کردن نظام و ساختار امنیتی کشورند؛ موضوعی که نمود دیگری از رویکرد دیرینه «خودتحقیری» به ‌حساب می‌آید.

 

 

گفته می شود رهبر اپوزیسیون کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد از نتانیاهو، گفته پنج روز است کل اسرائیل نشسته و در انتظار است که چه کسی ما را بمباران می‌کند؟

 

 

گفته می شود با وجود محکومیت‌های جهانی ترور شهید اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس که چهارشنبه گذشته در تهران ترور شد، اما برخی کشور‌های عرب که باید در کنار ملت فلسطین بایستند در برابر این جنایت سکوت کردند. سکوتی عجیب که نشان می‌دهد منافع سازش برای آن‌ها بیش از قضیه فلسطین ارجحیت دارد. یک وبگاه فلسطینی اعلام کرد که چهار کشور عربی «امارات، بحرین، مراکش و موریتانی» این رخداد را محکوم نکردند. این کشور‌ها در سال‌های اخیر برخلاف خواست افکارعمومی، مسیر عادی سازی با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته‌اند و امیدوار بودند از طریق دوستی با اشغالگران، جایگاهی برای خود در منطقه پیدا کنند.