گفته می شود

 

گفته می شود رئیس هیات مدیره انجمن سرمایه‌گذاری‌های مشترک ایرانی و خارجی گفته افغانستانی‌های مهاجر به ایران برای دریافت اقامت پنج‌ساله باید دست‌کم ۳۰۰هزار دلار در ایران سرمایه‌گذاری کنند و حتی شماری از آنها برای دریافت اقامت مجوز خرید سهم در بورس را دریافت و اقدام به خرید تعدادی سهم کردند با این حال سرمایه‌گذاری افغانستانی‌ها شامل کسب‌وکارهای کوچک می‌شود که ارزش آنها غالبا از یک‌میلیون دلار فراتر نمی‌رود.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته این‌ها(اسرائیلی‌ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود بررسی ها نشان می دهد با ادامه روند فعلی در ایران خودرو، رسیدن به هدف‌گذاری اعلام شده از سوی این شرکت برای تولید ۶۷۶ هزار و ۲۴۷ خودرو تا پایان سال، دور از انتظار است و احتمالاً با روند مدیریت فعلی، شب عید ۱۴۰۴ دوباره شاهد افت تولید و کاهش عرضه به بازار هستیم.

 

 

 

 

گفته می شود ویدیویی منتشر شده که خبرنگاری با فریاد از بایدن درباره پاسخ نظامی ایران به تجاوز اسرائیل می‌گوید: «آقای رییس جمهور به نظرتان ایران عقب می‌کشد؟» بایدن هم پاسخ می‌دهد: «امیدوارم! نمی‌دانم.»رئیس‌جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرده که ایران به‌رغم تهدیدها برای پاسخگویی به ترور و شهادت رهبر سیاسی حماس در تهران، خویشتنداری کند.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته «پزشکیان، کسی که نظام را قبول ندارد یا به نظام تهمت می‌زند را به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب کرده است!»

 

 

گفته می شود رسانه‌ها گزارش دادند که رئیس کاخ سفید از نخست‌وزیر اسرائیل خواسته تا دروغ تحویل وی ندهد. بنا به گزارش‌ها،‌ «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل گفت دست از مزخرف گفتن به او بردارد. بنا به این گزارش، بایدن در پایان مکالمه اضافه کرد: «از من سواستفاده نکن!» دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرد.

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران از تداوم کمبود نقدینگی در صنعت دارو خبر داد و تصریح کرد که تداوم این شرایط می‌تواند به بحران جدی در تامین دارو بینجامد.

 

 

 

 

گفته می شود دولت با مشکلات قابل توجهی در حوزه اشتغال و بیکاری مواجه است که یکی از فاکتورهای تعیین کننده برای بازار کار در آینده، موضوع پایین بودن نرخ مشارکت اقتصادی است. زهرا کریمی می‌گوید: حتی در بهترین حالت تحریم رفع شود اما کشمکش‌های داخلی و عدم مدیریت ثبات اقتصادی پابرجا باشد، هیچ تغییری حاصل نخواهد شد.

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس گفت: در این جلسه بیان شد که احتمالا فهرست وزرای پیشنهادی دولت تا پایان هفته به مجلس معرفی می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود لیگ برتر بیست‌وچهارم به زودی آغاز خواهد شد و استقلال و پرسپولیس که باید در لیگ نخبگان آسیا هم شرکت کنند، هنوز ورزشگاهی برای میزبانی از رقبای خود ندارند.