گفته می شود

گفته می شود انتخاب وزیر ورزش و جوانان برای حضور در دولت چهاردهم با حواشی همراه بوده و بعید نیست مسعود پزشکیان تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ کند.

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه صنعتی‌شریف گفته مادامی که اصرار بر دولتی بودن و قیمت‌گذاری دستوری باشد؛ مشکل برق حل نمی‌شود اما اگر در دوره ۵ ساله به سمت خصوصی‌سازی واقعی برویم؛ مشکل قیمت‌گذاری هم خودبخود حل می‌شود، بعلاوه اینکه از قشر آسیب‌پذیر و نه همه حمایت کنیم.

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه‌نگار آمریکایی فاش کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا پس از تهدید «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور از رقابت‌های ریاست‌جمهوری خارج شد. هرش مدعی شد که اوباما، بایدن را تهدید کرد که اگر از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری نکند،  بر اساس متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا او را از سمت خود برکنار می‌کند.

 

 

 

گفته می شود کاهش مصرف لبنیات به یک‌سوم میانگین جهانی، تهدید جدی برای سلامتی مردم و ورشکستگی کارخانه‌های لبنی است.

 

 

 

گفته می شود در پی به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در اعتراضات اخیر آمریکایی‌ها به حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، ترامپ خواستار حبس یکساله برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد.

 

 

گفته می شود وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

 

 

گفته می شود کرباسچی با بیان اینکه «اولین قدم پزشکیان برداشتن فیلترینگ است» از عملکرد دولت سیزدهم انتقاد کرده و گفته «می‌خواستند سالی یک میلیون شغل تولید کنند، اما با فیلتر کردن، چهار میلیون شغل را از بین بردند».

 

 

گفته می شود یک دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت ایجاد “سازمان ملی مهاجرت”، گفت: بسیاری از اطلاعاتی که درباره آمار حضور اتباع در کشور پخش می‌شود، غلط و اغراق است.

 

 

 

گفته می شود یک کاربر فضای مجازی بدنبال انتشار خبر معاون اولی عارف در دولت چهاردهم خطاب به ظریف گفت: هنوز چند ساعت از توییت رییس شورای راهبری انتخاب وزرا و معاونان کابینه ی دولت چهاردهم نگذشته که می‌گویند حکم معاون اول صادر شد! حالا به خبر سازی ها توجه کنیم یا نکنیم؟!