گفته می شود

گفته می شود محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار گفته برخی آمار‌های حوزه پرستاری از جمله آمار خودکشی، مهاجرت و… غیرقابل انتشار است.»

او در خصوص اینکه این آمار‌ها توسط چه نهاد یا فردی غیرقابل انتشار شده، توضیحاتی ارائه نکرد، اما گفته به عنوان نمونه در بحث خودکشی آمار خودکشی پرستاران به مراتب بیشتر از خودکشی پزشکان است، اما نمی‌توان از جزئیات آن سخن گفت. دبیرکل خانه پرستار همچنین از پژوهشی سخن گفت که در دهه هشتاد انجام شده بود و می‌افزاید: در اوایل دهه هشتاد یک بررسی انجام شد طبق آن بیش از ۳۵ درصد پرستاران خشونت فیزیکی و ۹۰ درصد پرستاران در عرض کمتر از شش ماه خشونت کلامی را تجربه کردند؛ این آمار قطعا در سال‌های اخیر دچار افزایش فراوانی شده است.

 

 

گفته می شود بعد از سخنرانی حمایت آمیز رهبرانقلاب از رئیس جمهور منتخب در جمع نمایندگان مجلس، فضای متفاوتی درباره رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت جدید ایجاد شده است. بر این اساس، شنیده شده چند نماینده شاخص فراکسیون پایداری/امنا به رئیس جمهور منتخب پیغام داده اند که “در مورد وزرای  ارشاد و آموزش عالی نظر داریم، اما در بقیه وزارتخانه ها در صورت نظر موافق رهبری همراه هستیم و رای اعتماد می دهیم”.از سوی دیگر، بر اساس شنیده ها سه گزینه نهایی شده وزارت علوم دولت چهاردهم، آقایان دکتر نیلی،دکتر فرجی‌دانا، دکتر صدیقی هستند و برای وزارت ارشاد هم آقایان  مسجدجامعی ، دکتر رسول جعفریان و  حسین انتظامی به مرحله نهایی گزینش رسیده اند.

 

 

 

گفته می شود الیاس حضرتی، عضو شورای ۳۱ نفره شورای راهبری و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه اعتماد ، از کارگروه رسانه‌‌ی شورای راهبری استعفا داد. حال باید منتظر ماند و دید چه کسی قرار است جایگزین وی به منظور قبول مسئولیت در کارگروه رسانه‌ای شود.

 

 

 

گفته می شود در اتفاقی تلخ، به واسطه گران شدن قطعات خودروها در ایران، قطعات خودروهای از رده خارج اعراب در امارات که در حکم زباله است، پیش از اوراق کردن برداشته می‌شود و این قطعات کار کرده به ایران ارسال می‌شود تا متناسب با قدرت خرید مردم به فروش رود. این فرآیند که نشانه‌ای از شدت کاهش قدرت خرید مردم و نمود «میلیاردرهای فقیر» است

 

 

 

گفته می شود نیوزویک گزارش داد ‌که ‌معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اولین نظرسنجی پس از کناره‌گیری رئیس کاخ سفید از ‌نامزد جمهوری‌خواه محبوبیت کمتری دارد.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور پنج رئیس جمهور و ۱۰ رئیس مجلس تا امروز در مراسم تحلیف پزشکیان خبر داد و گفت: این فهرست در حال تکمیل شدن است و تا زمان برگزاری مراسم تحلیف قطعا تعداد روسای جمهور، روسای مجلس، معاونان و سایر مسوولان کشورهای دعوت شده، تغییر خواهد کرد.