گفته می شود

گفته می شود پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی، صابرین نیوز مدعی شده که در حوالی ساعت ۲۱ چهارشنبه در مناطقی در اطراف شهر کاشان و در مسیر اتوبان کاشان قم، شلیک متعدد پدافند هوایی و متعاقب آن حداقل یک انفجار ثبت گردیده است. در همین رابطه، رسانه‌ های اسرائیلی نیز با استناد به ویدیوی منتشر شده ادعا کردند که انفجار شدیدی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای نطنز در ایران به وقوع پیوست.

 

 

گفته می شود علی اکبر رائفی پور در ادعای جنجالی با استناد به توییتی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ درباره پزشکیان زده بود، مدعی شد که ریاست جمهوری پزشکیان را پیش بینی کرده بوده است! این در حالی است که علی اکبر درباره اشخاص متعدد چنین توییت‌هایی زده و هرکدام از آنها رئیس جمهور می‌شد، رائفی پور می‌توانست ادعا کند پیش بینی کرده است!

 

 

گفته می شود طبق قانون، وزارت تعاون، کارو رفاه برای عدالت در توزیع یارانه خانوارها، دوبار در سال مکلف به به‌روزرسانی شناسنامه اقتصادی و دهک‌بندی خانوارها، آن هم براساس داده‌ها ی ثبتی خانوارهاست و از همین رو طبق قانون، زمان جدید به روزرسانی اطلاعات اقتصادی و دهک‌بندی خانوارها، شهریورماه خواهد بود.

 

 

گفته می شود نایب رئیس هیات مدیره شرکت‌های تولیدکننده برق با بیان اینکه اکنون در پیک مصرف شبکه حدود ۱۵ هزار مگاوات ناترازی برق داریم، گفته اگر این روند به همین ترتیب پیش برود در ۱۰ سال آینده حدود ۳۷ هزار مگاوات ناترازی تولید خواهیم داشت یعنی ۳۳ درصد از نیاز مصرف؛ درواقع یک ‌سوم برق مورد نیاز کشور قابل تامین نخواهدبود.

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم با بیان اینکه «روند تعیین اعضای دولت به تازگی آغاز شده است»، از مردم خواست تا به شایعات و خبرسازی‌ها پیرامون این موضوع توجه نکنند.

 

 

گفته می شود عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: اعضای محترم شورای شهر تهران اگر استقلال دارید برای احترام به مردم تهران و برای آبروی شهردای و شورا در اولین فرصت شهردار تهران را استیضاح و برکنار کنید. تحت تاثیر رئیس شورا قرار نگیرید. رفتار جناحی به شهر و شهرداری لطمه زده است. میان خودتان افراد شایسته هستند شهر را قربانی نکنید.

 

 

 

گفته می شود فرآیند «مذاکرات رفع تحریم‌ها» از طریق گفتگو‌های غیرمستقیم به واسطه عمان در جریان است

 

 

 

گفته می شود مقام ارشد شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه چرخ سانتریفیوژ‌ها در ایران در چرخش است، گفت آمریکا سعی دارد از مسیر دیپلماتیک «جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را بگیرد.»

 

 

گفته می شود در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) مبنی بر حضور خانمی بصورت نامتعارف و نیمه برهنه در حوالی چهارراه جهان کودک، عوامل انتظامی به محل اعزام و ایشان را مشاهده کردند که به مقر پلیس منتقل و به خانواده تحویل داده شد. در بررسی‌های تکمیلی و تایید خانواده مشخص گردید که فرد ذکر شده دارای اختلالات روانی بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*