قتل پسر ناخلف خانواده توسط پدر با شلیک گلوله

مرد میانسالی که پسر خود را باکلت‌کمری به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

                              قتل پسر ناخلف خانواده توسط پدر با شلیک گلوله                      به گزارش  تسنیم، اواخر اردیبهشت ماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی با سلاح گرم در ساختمان ۲ طبقه‌ای در یکی  در محله‌های جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماشین‌های کلانتری محل، اداره دهم پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند، جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی در پاگرد طبقه دوم ساختمان با جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای به نام رامین مواجه شدند که از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته بود و در تجسس‌های اولیه یک کلت‌کمری، ۲ عدد پوکه و ۶ عدد فشنگ جنگی کشف شد. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد این خانه متعلق به یک خانواده بوده و پدر متوفی مدعی شد که پسرش با کلت‌کمری خودکشی کرده است.

پدر رامین در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی به تیم جنایی گفت: پسرم در طبقه بالا زندگی می‌کرد. ساعتی پیش به‌خاطر اختلافات خانوادگی با پسرم مشاجره کردم، اما ناگهان او به طبقه بالا رفت و با کلت‌کمری که از قبل خریده بود به زندگی خود پایان داد.

با توجه به تناقض‌گویی‌های پدر رامین، شکل قرارگیری اسلحه در کنار جسد و اختلافات شدید خانوادگی فرضیه، وقوع جنایت برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قوت گرفت و پرونده وارد فاز جنایی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*