گفته می شود

گفته می شود شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی پر شده از پیج‌های فروش مدرک‌های تحصیلی و هویتی. هرچند این موارد در قدیم هم در اینستاگرام وجود داشت اما به نظر می‌رسد فراوانی این موضوع نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. در این پیج‌ها بخشی از نمونه کار‌ها گذاشته شده و برخی نیز مدعی هستند که مدارک آن‌ها قابلیت استعلام دارد! یکی از این پیج‌ها اعلام کرده که کارت ملی و شناسنامه را با مبلغ ده میلیون تومان می‌تواند صادر کند.

 

 

 

گفته می شود نماینده ادوار پنجم مجلس شورای اسلامی گفته همه هم انتظار دارند با همان صداقت و شجاعتی که وعده‌های پزشکیان در زمان تبلیغات انتخاباتی داده شده، عملیاتی شود تا مردم بتوانند محصول انتخاب خودشان را بچینند و از آن در زندگی‌شان بهره‌مند شوند.

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران گفته قطعی یک روز در هفته برق شهرک‌های صنعتی سراسر کشور حتمی است و گاه به روز دوم هم کشیده می‌شود اما روز دوم قابل پیش‌بینی نیست. در این شرایط برخی تولیدکننده‌ها که برای روشن نگه داشتن ژنراتورها نیاز به گازوئیل دارند به قاچاق سوخت متهم می‌شوند.

 

گفته می شود وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفته پاسدار هستم و افتخار می‌کنم و بعد از وزارت کشور به سپاه برمی‌گردم.

 

 

 

گفته می شود باتوجه به ناترازی تولید و مصرف برق و همچنین افزایش دما و رکوردشکنی مصرف، پنج‌شنبه ۱۳ استان کشور تعطیل شد.

 

 

 

گفته می شود صولت مرتضوی، وزیر کار دولت رئیسی در حاشیه جلسه هیات دولت در واکنش به نامه مسعود پزشکیان به محمد مخبر مبنی اینکه از ایجاد تعهدت مالی و اداری برای دولت از جمله شرکت‌های تابعه پرهیز شود، گفته «دولت مستقر تا آخرین لحظه ای که مسئولیت دارد پاسخگوست.» و از خبرنگاران خواست از پزشکیان بپرسند مبنای حقوقی دستوری که داده چیست! او گفت این دستور را به واسطه ابلاغ از سوی مخبر در وزارتخانه اجرا کرده اما در شرکت‌ها اجرا نمی‌کند! دستور پزشکیان ناظر بر این موضوع است که گزارش‌های متعدد درباره انتصاب و استخدام گسترده در روزهای پایانی دولت مستقر و قرار دادن دولت پزشکیان در عمل انجام شده، منتشر شده است.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ تهدید کرده اگر دوباره به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا و کلاهبرداران انتخاباتی را به زندان خواهد انداخت.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس حوزه انرژی گفته عدم توسعه میادین ما به خاطر نبود تکنولوژی نیست، بسیاری از میادین را می‌توانیم با شرایط موجود هم توسعه دهیم اما به دلایل مالی مشکل پیدا کرده‌ایم

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی گفته متاسفانه باید گفت ما با عدم توزان جدی قدرت مردم و حاکمیت مواجه هستیم و تا زمانی که این عدم توازن بین قدرت مردم و حاکمیت به توازن نرسد مردم نمی توانند با توجه به ضعفی که در قدرت و نهادهای برآمده از درون مردم وجود دارد، سهم خودشان را مطالبه کنند و این در ارتباط با دولت و ملت یک موضوع جدی است.

 

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر راه و شهرسازی گفته با ارایه هرگونه اطلاعات درباره قراردادهای خارجی به مشکل برمی‌خوریم و امکان تحت فشار گذاشتن هندی‌ها توسط آمریکا وجود دارد.

 

 

گفته می شود ذر آستانه تحویل دولت به رئیس جمهور منتخب گمانه زنی های متعددی شنیده می شود، بر اساس این گزارش ها درباره مقصد بعدی محمد مخبر  از گزینه هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ه) ، بنیاد علوی و بنیاد پانزده خرداد یاد می شود که ظاهرا احتمال عزیمت مخبر به کمیته امداد بیشتر است.

 

 

گفته می شود علی اکبر صالحی با بیان اینکه هنوز پیشنهاد رسمی برای حضور در دولت نداشته ام، گفت:توجه به شایسته سالاری که پاشنه آشیل یک دولت موفق است امری ضروری است چرا که اگر کارها به افراد شایسته و دارای تجربه کافی، دارای فهم و استنباط درست از کار وگذار شود،این افراد امور را پیش می برند و شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*