گفته می شود

گفته می شود در شرایطی که تصور می‌شد محمدجواد ظریف با توجه میزان تاثیرگذاری‌اش بر انتخاب مسعود پزشکیان، یکی از مسئولین ارشد دولت چهاردهم باشد، ظریف در جلسه فعالان ستادی و رسانه پزشکیان تاکید کرد: «خواستار نظارت بر دولت شد و در ادامه تاکید کرد من در دولت نخواهم بود!»

 

 

 

گفته می شود با نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید، نام سید عباس صالحی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میان آمده است. صالحی در دولت دوم حسن روحانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

 

 

گفته می شود داوری فوتبال ایران شرایط پر فراز و نشیبی را تجربه می‌کند؛ از کوچ برادران فغانی تا مهاجرت پدیده داوری فوتبال ایران و حالا یک اتفاق تاریخی برای مهسا قربانی که فوتبال مردان را قضاوت کرد.

 

 

 

گفته می شود بازار ارز از صبح شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳، هم زمان با نهایی شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود پزشکیان در برابر سعید جلیلی، روند کاهشی را آغاز کرد. به گونه‌ای که در همان ساعات نخست روز شنبه، نرخ دلار در بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان سقوط کرد. این در حالی است که تا چند روز قبل، دلار به ۶۲ هزار تومان هم رسیده بود.

 

 

گفته می شود با پایان انتخابات ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری انتخاب شد. حالا همه منتظر حکم تنفید او و معرفی کابینه دولت چهاردهم هستند و ورزشی‌ها نیز به دنبال چهره‌ای جدید و البته محبوب. در این بین شاید بد نباشد که رئیس جمهوری جدید نگاهی به انتخاب چهره‌هایی همچون علی دایی و رسول خادم داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود یک سایت تحلیلی آمریکایی در مقاله ای به بررسی احتمال جایگزین شدن «میشل اوباما» به جای بایدن در ادامه رقابتهای انتخاباتی آمریکا پرداخته است. سایت نشنال اینترست در مقاله ای به بررسی احتمال جایگزین شدن «میشل اوباما» به جای بایدن متعاقب عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با ترامپ شده است. از میان همسران روسای جمهور آمریکا، هیلاری کلینتون تلاش کرد و شکست خورد. اکنون این وظیفه همسر رئیس جمهور دیگری است که سعی کند سقف شیشه ای را بشکند. یک نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس نشان می دهد که تنها یک نامزد دموکرات می تواند به طور قاطع دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در نوامبر شکست دهد و آن «میشل اوباما» همسر باراک اوباما است.

 

 

 

گفته می شود «جو بایدن» در نامه‌ای خطاب به دموکرات‌های کنگره آمریکا که خواستار کناره‌گیری او از رقابت‌های انتخاباتی هستند، چنین اقدامی را زیر پا گذاشتن خواست رای‌دهندگان در انتخابات درون‌حزبی دانست و تاکید کرد که از انتخابات خارج نخواهد شد.

 

 

 

گفته می شود از آنجا که بسیاری از خانواده‌ها هزینه‌هایی مانند پرداخت اجاره‌بهای مسکن را نیز در سبد خود دارند، تامین سبد خوراکی استاندارد برای بسیاری از خانوارها امکان‌ناپذیر شده است. سهم سبد غذایی مذکور از حداقل حقوق خرداد‌ماه سال ۱۴۰۲ معادل ۵۷درصد بوده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*