گفته می شود

گفته می شود وزیر کشور به ادعای ضریب گرفتن تعداد آرا در مرحله اول انتخابات واکنش نشان داد و گفته این که تلاش کنیم از داخل اعداد یک تحلیل‌هایی دربیاوریم به نظر من خرافه‌زدگی است.

 

 

گفته می شود رشد شاخص بورس با اعلام پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شده و این رشد ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته مطمئنم آقای پزشکیان مذاکرات را به نحو عزتمندانه آغاز خواهد کرد و امیدوارم سنگ‌اندازی‌های جدی وجود نداشته باشد.

 

 

گفته می شود پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بی شک یک پیروزی قابل توجه برای اصلاح طلبان بود، آنها در شرایطی که باید با رقیب اصولگرا و “تحریمی ها” همزمان رقابت می کردند، توانستند با بسیج عمومی بدنه و حامیان خود، پیروز شوند

 

 

 

گفته می شود روزنامه گاردین در تحلیلی نوشت با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران مشخص شد که حامیان محافظه‌کار میانه‌روتر محمدباقر قالیباف آرای خود را به جلیلی که با او اختلافات شدید ایدئولوژیکی داشتند، منتقل نکردند.

 

 

گفته می شود محدود کردن کنش گری سیاسی و مدنی به انتخابات قطعاً منجر به اصلاح امور نخواهد شد و مردمی که به یک کاندیدای مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری یا شورای شهر رای می‌دهد، می‌بایست بابت رایی که به آن کاندیدا داده‌اند طلبکار باشند و تا زمانی که این مقام در منصبی که به او سپرده شده، مستقر است، از او خواسته‌هایشان را طلب کنند و به سوءرفتارها اعتراض کنند. آیا وقتی یک رفتار زشت از یک مسئول سطح پایین یا یک مدیر رده میانی می‌بینیم، به آن واکنش نشان می‌دهیم یا بی‌تفاوت از کنارش عبور می‌کنیم؟

 

 

 

گفته می شود امیر چیذری، فعال سیاسی اصولگرا مدعی شده «از رفتارها احساس کردم جلیلی نخواسته هوادارانش واقعیات جلسه مشهد را مطلع شوند لذا وادار به شفافیت شدم تا واقعیت عیان شود. جلیلی در جلسه، توصیه سردار قاآنی را نپذیرفت. قالیباف که عدم انصراف جلیلی را شکست جبهه انقلاب میدید خودش داوطلب انصراف شد.جلیلی با اصرار از قالیباف خواست، بمانید. بنا برا ین گزارش، به واسطه اتفاق همزمانی که در منطقه افتاد سردار قاآنی باید جلسه را ترک میکرد پس بحث‌ها تکنیکال شد. عالِمی! در جلسه بود و ادامه بحث داد.آخر جلیلی قول داد فردا (پنجشنبه) نماز مغرب اعلام انصراف خواهم کرد! گفتنی است، جلیلی روز پنجشنبه بدون توجه به حرفی که در حضور چند آدم آبرودار زده بود گوشی همراهش را خاموش و به امید ظرفیت دولتی در روستاها وارد کارزار شد. به همین راحتی چند نوپای جویای قدرت، آینده انقلاب و کشور را به بازی گرفتند!بی جهت نبود حاج‌قاسم‌ عزیز از این جماعت اکراه داشت.»

 

 

 

گفته می شود جلیل گلشن گفته، قوانین موجود در حفاظت از میراث‌فرهنگی و مقابله با حفاری غیرمجاز را کافی می‌داند و معتقد است، قوانین موجود برای جلوگیری از گنج‌یابی و حفاری غیرمجاز مشکلی ندارند آنچه که هم‌اکنون مشکل‌ساز است چشم‌پوشی و کوتاهی مجری قانون نسبت به قوانین است که در جهت تقویت اجرای قانون هیچ قدمی برنمی‌دارد.

 

 

گفته می شود محسن یزدی گفته وقتی ۱۱ سپتامبر شد و حمله به برج‌های دوقلو اتفاق افتاد، تلویزیون‌های بزرگ آمریکا عکس جنازه‌ها را نشان ندادند و برخی تصاویر را هم به شکلی استفاده کردند که اضطراب کمتری ایجاد شود و این مسئله را هیچکس به رسانه‌های آمریکا گوشزد نکرده بود و خودشان به این نتیجه رسیدند که بهتر است اطلاع‌رسانی را به این شکل محدود کنند و به این محدودسازی افتخار هم می‌کردند که ما تمهیدی اندیشیده‌ایم تا عمق فاجعه رخ داده را تخفیف دهیم تا ترس را در جامعه گسترش ندهیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*