اخبار خراسان جنوبی / ارتقای ۱۲ پله‌ای هیات گلف خراسان جنوبی

پیام تشکر سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بابت حضور پرشور مردم استان در انتخابات :

مردم آگاه و ولایت مدار استان خراسان جنوبی با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین ، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کردند. بی تردید این حضور شکوهمندانه، نشانه روشنی از عشق و علاقه وافر و پایبندی عملی مردم عزیز استان، همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی، به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است که وظیفه همگان در خدمت به این مردم شریف و قدرشناس را مضاعف و دشوارتر می سازد. سپاه انصار الرضا علیه السلام ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی(ره) و همراهان شهیدش از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم ، از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت برای ایشان مسئلت دارد. سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

ارتقای ۱۲ پله‌ای هیات گلف خراسان جنوبی

ارتقای ۱۲ پله‌ای هیات گلف خراسان جنوبی

بیرجند – ایرنا – رئیس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: هیات گلف استان براساس ارزیابی فدراسیون در جایگاه پنجم کشوری قرار گرفت که نسبت به ۲ سال گذشته، ۱۲ پله ارتقا داشته است.

رضا محمودی زاوه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ارزیابی عملکرد هیات‌ گلف در حوزه برگزاری مسابقات، آموزش و فعالیت‌های همگانی و فعال کردن شهرستان‌های استان، ساخت زمین و دیگر موارد مرتبط توسط فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران، استان‌های برتر نحوه عملکرد در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

وی بیان کرد: با فعالیت کمیته‌های گلف، مینی گلف، وودبال، کروکت و بهکاپ استان و برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و جشنواره های مختلف در سطح کشور توانستیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: کسب این رتبه در حالی به دست آمده که هیات گلف استان در ۲ سال گذشته ۱۲ پله صعود داشته است و نشان از رشد چشمگیر این رشته ورزش در استان دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات متعدد، کسب مقام‌های کشوری و حضور مستمر در مسابقات از جمله عواملی است که به نظر می‌رسد در کسب این رتبه توسط هیات گلف خراسان جنوبی موثر بوده‌ است و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران گلف استان در میادین مختلف باشیم.

محمودی زاوه با اشاره به اینکه رشته‌های زیر مجموعه گلف در خراسان جنوبی رونق گرفته است گفت: برگزاری مسابقات مختلف از جمله لیگ‌های مینی گلف، کروکت، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، دوره‌های آموزشی و اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.

وی افزود: کسب این جایگاه انگیزه‌ای مضاعف می‌شود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازیم و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در تقویم ورزشی هیات برای سال جدید فعالیت‌های مختلفی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، داوری و مربیگری، مسابقات و جشنواره‌های متنوع در سطح استان و شهرستان‌ها تهیه و تدوین شده است.

وی یادآور شد: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور مرداد امسال با حضور استان‌های سراسر کشور برای اولین بار با پیشنهاد هیات گلف استان به میزبانی شهرستان قاینات برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*