آخرین خبر :

پیامک

با تبریک به آقای پزشکیان
لطفا از همه ی شخصیت ها و ظرفیت های کشور در کابینه استفاده کنید. کشور ما نخبه و کار بلد بسیار زیاد دارد. یک نفر از خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یک نفر از استان های کردنشین و حداقل چند خانم با سواد در کابینه باشند.
چه اشکالی دارد وزیر ورزش و جوانان یا آموزش و پرورش خانم باشد.
در ضمن بعد از یک سال از تشکیل کابینه ما مردمی که به شما رای دادیم از وزرا گزارش کار می خواهیم. دیگه دوران و بخور و بخواب و وزیر باش سپری شده.
۱۴۰۳/۰۴/۱۴ ۲۱:۰۸:۴۰ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقای دکتر پزشکیان! ریاست محترم جمهور! ریاست محترم قوه مجریه! مسئول اجرای قانون اساسی!رئیس شورای عالی امنیت ملی! رئیس شورایعالی فضای مجازی! شما نهمین فردی هستید که در ساختمان سفید شماره ۱۲۳ خیابان پاستور بر صندلی قدرت تکیه می زند،  صندلی ریاست جمهوری در ایران ۴۵ ساله است اما این اولین بار در تاریخ “ایران ما” است که “جمهور” مردم یک کرسی مستقیم در قدرت دارند، ما مردم ایران این کرسی نادر و بدیع را مدیون پیوند دو بال تمدن ایرانی یعنی: “اسلامیت” و ایرانیت” در بهمن ۱۳۵۷  هستیم، حواستان باشد کاری نکنید که خروجی اش  این باشد یکی از این دو بال، تضعیف شود، آنوقت همه مان “سقوط”  می کنیم و از آن بدتر ایران هم می میرد!
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام علیکم تبریک وتهنیت میگم به خاطرحظور پرشور درپای صندوق‌های رای وکوری چشم دشمنان‌ ایران که هنیشه از ایران شکست خوردن باشد که نامزدمحترم پای حرفهایی که به مردم زدند بایستند واز رهنمودهای امام خامنه‌ای دراقتصاد مردم وسیاست های کلی نظام رادرنظرگرفته وسلام
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام انشاا…برای سربلندی و سرافرازی ایران همه با هم یکی شویم کینه های جناحی را کنار بگزاریم و ایران برای همه ایرانیان و برای حل مشکلات ایران اسلامی در مقابل سختی ها یکی شویم
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ،پیروزی دکتر پزشکیان عزیز و حماسه ۱۵ مبارک باشه . و به دکتر پزشکیان بابت جلب توجه ساکتین و به میدان آوردن اونها تبریک عرض می کنم. انشاالله هر روز وضع مردم بهتر بشه.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ما هم به دکتر پزشکیان رای دادیم به امید دوری از تبعیض و فساد و رسیدن به انصاف و عدالت. لطفاً تعصبات قومی و قبیله ای رو بذارید کنار و مردم رو تحریک نکنید.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام به همه ، امید وارم که آقای پزشکیان در کارهای اجرایی موفق باشند و به درد این مردم رسید گی کنند ،خیلی از اقشار در مضیقه هستند امید است که ایشان گره گشای خیلی از مسائل مهم و اساسی در جامعه و امور خارجه باشد ،باز هم تبریک به مردم ایران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*