گفته می شود

گفته می شود پس از ویدیوی جنجالی Habibi Come to Kabul افغانی‌ها در دریاچه چیتگر که به شدت واکنش برانگیز بود، حالا ویدیویی تازه از تجمع و رقص گروهی افغان‌ها در دریاچه چیتگر در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. تداوم انتشار این ویدیوها این پرسش‌ را پیش آورده که آیا واقعاً اقدام عملی موثری برای هدایت میلیون‌ها مهاجر افغانی به وطن‌شان در حال انجام است یا مسئولین در این حوزه دچار ترک فعل شده‌اند؟

 

 

 

 

گفته می شود به فاصله کوتاهی تا برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هنوز آمار تفکیکی مرحله اول انتخابات منتشر نشده است. اما دلیلش چیست؟ چرا تاکنون نتایج انتخابات در استان‌ها منتشر نشده است؟

 

 

 

گفته می شود سرپرست وزارت خارجه، اظهار کرده سفر پادشاه عربستان به ایران در دستور کار ما و سعودی‌ها است لذا باید دولت جدید مستقر شود تا بحث ادامه پیدا کند.

 

 

گفته می شود علی حسین رعیتی فرد معاون وزیر کار آمار تکان دهنده‌ای از میزان خروج ارز ایران توسط افغانی‌ها ارائه کرده است و می‌گوید مهاجرین افغانی سالیانه ۵ میلیارد دلار از ایران خارج می‌کنند و به افغانستان می‌فرستند.

 

 

 

گفته می شود صندوق بازنشستگی آینده‌ساز، اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را که چهارم تیرماه در هیات دولت به تصویب رسید، آغاز کرد.

روز گذشته مبلغ سه میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب برای سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد به حساب بازنشستگان این صندوق واریز شد.

 

 

 

گفته می شود یک جامعه‌شناس معتقد است: طبقه متوسطی که پایین ریخته در همنشینی با اقشار زیرین به آنها آگاهی داده و اقشار زیرین را از وضعیت اداره کشور آگاه کرده است. الان اقشار پایین جامعه هم نسبت به مسائل و مشکلاتی که دارند آگاهی دارند و در نتیجه آن‌ها را نیز نسبت به رای دادن و مشارکت در انتخابات بی‌تفاوت کرده است.

 

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی ستاره سینمای ایران با روایت سومین مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان، نشان داد مسیر بازگشت هنرمندان به کنشگری سیاسی در حال باز شدن است.

 

 

گفته می شود استاد حسین علیزاده چهره برجسته موسیقی ایران در گفت و گویی توصیف تلخی از آنچه در عرصه هنر، صداوسیما و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد شاهدش هستیم را بیان کرد و نقدی معنادار به ممیزی‌‎ها که هنر ایران را با چالش‌های جدی مواجه کرده، وارد کرد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*