گفته می شود

گفته می شود وزیر صمت در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن گفته از صنایع خواسته شده که برنامه خود را ارائه کنند تا به آنها ارز داده شود البته نه اینکه برنامه دهند ارز بگیرند بلکه برنامه دهند تا بدانیم ارز را برای چه کاری می‌خواهند. با این حال در سال ۱۴۰۳ بیشتر از سال ۱۴۰۲ به صنایع ارز داده شده و اگر کسی مشکلی دارد به من مراجعه کند.

 

 

 

گفته می شود یک رسانه با انتشار لیستی، از آن به عنوان کابینه احتمالی سعید جلیلی نام برده بود که این خبر تکذیب شد. ستاد انتخاباتی سعید جلیلی اعلام کرد: تصویر جعلی درخصوص کابینه احتمالی دولت دکتر سعید جلیلی تکذیب می‌شود.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشته کارشناسان نظرسنجی به این نتیجه رسیدند که مرددین در انتخاب نامزد که حدود ۱۸٪ رای دهندگان و ۹٪ واجدین حق رای بودند تا لحظه آخر نتوانستند بر تردید خود غلبه کنند و این مانع شرکت آنان شد. وی گفته به نظرم بخش اعظم این گروه در مرحله جدید از تردید بیرون خواهند امد. دلیلش را خواهم گفت.

 

 

 

گفته می شود رضا مراد صحرایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اطلاعات نگران کننده ارائه کرد که کمتر مورد توجه قرار گرفت و در سایه اخبار انتخابات ریسات جمهوری قرار گرفت. او درباره مدارس چهل نفره و تراکم شدید دانش آموزان در مدارس دو عامل را معرفی کرد؛ عامل فرعی کم کاری در مدرسه سازی و عامل اصلی حضور گسترده اتباع در مدارس. وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دلیل تراکم کلاس‌های درسی حضور اتباع خارجی است، خبر داد: «در برخی شهرهای کشور تعداد دانش‌‌آموزان اتباع از دانش‌آموزان ایرانی بیشتر شده است!» مرادصحرایی قبلاً گفته بود با افتخار ۶۰۰ هزار افغانی را به صف دانش آموزان افزوده اما حالا متوجه اشتباهش شده است. هشدار وزیر که زنگ خطر تغییر بافت جمعیتی بخش‌هایی از ایران است

 

 

 

گفته می شود تصاویری از محمودآباد اصفهان منتشر شده که به حدی حضور افغانی‌ها با لباس محلی‌شان پرتعداد است که تنها از طریق پلاک خودروها و تابلوهای روی اماکن می‌توان تشخیص داد که اینجا کابل یا هرات نیست. این تصاویر ترسناک که نگرانی درباره تغییر ترکیب جمعیت با تجمع وسیع افغان‌ها در برخی نقاط ایران شدت بخشیده و در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته

 

 

 

 

گفته می شود در حالی که انتظار می‌رفت پس از عدم مشارکت ۶۰ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد تدابیر ویژه باشیم که نمود اولیه‌اش در صداوسیما آشکار شود، عملاً هیچ خبری نیست و از قضا شاهد مواضع عجیبی نیز هستیم. در همین زمینه مجری تلویزیون روی آنتن این اکثریت معناداری که رای ندادند را «بخشی از مردم» و نه «اکثریت مردم» خواند که باید صدایشان شنیده شود و بر ۴۰ درصد مردم تمرکز کرد که رای دادند!

 

 

گفته می شود آمار تولید و فروش ایران خودرو در ادامه روند نزولی سال قبل، همچنان کاهشی است. این در حالی است که در فضای انحصاری و حمایت تمام قد از خودروسازان، هم شاهد افت تولید هستیم و هم قیمت‌ها گران‌تر می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس حزب «اسرائیل، خانه ما» گفته که رژیم صهیونیستی چاره‌ای غیر از رویارویی مستقیم با ایران ندارد.

 

 

 

گفته می شود «حسام زکی» دستیار دبیرکل اتحادیه عرب پس از سفر به بیروت اعلام کرد که این اتحادیه، دیگر حزب‌الله لبنان را «سازمان تروریستی» نمی‌داند. زکی تاکید کرد: تصمیمات گذشته اتحادیه عرب حزب‌الله را سازمانی تروریستی عنوان می‌کرد و به این ترتیب ارتباط این اتحادیه با حزب‌الله قطع شد.

 

 

 

گفته می شود انصراف دو نامزد از جبهه اصولگرایان واکنش هایی را در محافل حقوقی – رسانه ای به دنبال داشته است. برخی از کارشناسان نسبت به تحمیل هزینه سنگین تبلیغاتی به بیت المال از سوی این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرده اند.

محمد درویش زاده رئیس پژوهشگاه حقوق و قانون ایران در یادداشتی این باره نوشت: گفته می‌شود که هزینه تبلیغ در صدا و سیما به ازای هر ثانیه بیش از ۱۷۵ میلیون تومان اعلام شده است؛ بر این اساس استفاده نامزد‌ها ازبرنامه‌های صدا وسیما موجب از دست رفتن هزاران میلیارد تومان درآمد تبلیغاتی صدا و سیما است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*