گفته می شود

گفته می شود آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا ادعا کرده که این کشور تحریم‌های جدیدی را علیه ایران در پاسخ به آنچه که «تشدید مداوم برنامه هسته‌ای» تهران خوانده شد، صادر کرده است.

 

 

 

گفته می شود نخستین مناظره جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه، در چارچوب رقابت انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا برگزار شد. این مناظره که در بستر شبکه سی‌ان‌ان و با زیر پا گذاشتن سنت مبارزات انتخاباتی برگزار شد، به دلیل اختلاف‌های دو نامزد انتخاباتی آمریکا در مورد بسیاری از موضوع‌های مهم به مشاجره‌های جدی منجر شد. براساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده درباره رقابت بایدن و ترامپ، این دو نامزد عملا دارای شرایط مساوی هستند.

 

 

 

 

گفته می شود نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که اولین مناظره بین نامزدهای انتخابات آمریکا به سود نامزد جمهوری‌خواه به اتمام رسید. جمهوری‌خواهان عملکرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را جشن گرفتند و او را برتر از «جو بایدن»، رئیس فعلی کاخ سفید، دانستند، در حالی که دموکرات‌ها نارضایتی خود را از عملکرد ضعیف بایدن ابراز کردند. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شبکه آمریکایی ‌سی‌ان‌ان‌، بینندگانی که مناظره ‌ بین جو بایدن و دونالد ترامپ‌ را تماشا کردند، اذعان داشتند که ‌عملکرد دومی بهتر بود‌.

 

 

 

گفته می شود در نشست گروه ویژه اقدام مالی پول‌شویی (اف‌ای تی اف) که در سنگاپور برگزار شد، تصمیم بر این شد که ترکیه از لیست قهوه‌ای خارج شود. ترکیه در سال ۲۰۲۱ به دلیل کوتاهی در مبارزه با پولشویی و همچنین تامین مالی تروریسم در لیست خاکستری قرار گرفته بود.

 

 

گفته می شود کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آراء انضباطی خود درخصوص مسابقات مختلف تحت نظر خود را اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران نیز ۱۳۵۰ دلار جریمه شد. این جریمه به دلیل دریافت سه کارت زرد از سوی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده که در سه بازی متفاوت تکرار شده است.

 

 

 

گفته می شود قیمت دلار در هفته ابتدایی تیر با بازدهی مثبت بیش از سه درصدی به کار خود پایان داد و ۲ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

 

 

 

گفته می شود در یک ماه گذشته اتفاق چشمگیری را در بازار خودرو تجربه نکرده‌ایم و بازار به دلیل ضعف عرضه همچنان در رکود به سر می‌برد. در این یک ماهه قیمت خودروهای خارجی ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است و سیر قیمت خودروهای داخلی نیز کاهشی بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*