گفته می شود

گفته می شود نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها نیاز به نگارش آیین نام‌های آن از سوی دولت دارد، گفت: حتما به دولت تذکر می‌دهیم که هر چه زودتر برای اجرای این قانون سقف قیمت اجاره‌بها را شهرهای مختلف اعلام کنند.

 

 

گفته می شود محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات که ۲۶ خردادماه طی بیانیه ای رسما به ستاد انتخاباتی مسعود ‍پزشکیان پیوسته بود،‌ در اقدامی ناگهانی از این ستاد خداحافظی کرد و خارج شد.

 

 

 

گفته می شود معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفته در بحث بازنشستگی نیز هیچ کس را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا ۳۰ مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم.

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان با حضور در دانشگاه تهران در معرض پرسش‌های دانشجویان قرار گرفت و درباره حصر میرحسین موسوی، محکومین امنیتی و… حرف‌های غیرمنتظره‌ای زد؛ مواضعی که با واکنش تند و منفی گروهی از اصلاح طلبان در فضای مجازی همراه شد و برخی نوشتند: «پزشکیان در دانشگاه تهران تمام شد»

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف همراه مسعود پزشکیان در میزگرد سیاسی این کاندیدا در تلویزیون حاضر شد و به تمجید پزشکیان پرداخت و بدین شکل خودش را خرج پزشکیان کرد؛ قماری که مشخص نیست با برد همراه باشد.

 

 

گفته می شود در خصوص آخرین اخبار حوزه پتروشیمی و قضایی یک منبع آگاه گفته که رسیدگی اولیه به پرونده تخلفات مالی در پتروشیمی امیر کبیر با بیش از ۲۰ متهم به جلب دادرسی رسیده و پرونده تمامی متهمان با قرار مجرمیت به دادگاه ارسال شده است. یکی از متهمان این پرونده «ع پ» از مدیران عامل اسبق این پتروشیمی است که بر اساس این قرار جلب دادرسی، متهم به اختلاس و اختلال در نظم کلان اقتصادی به واسطه سوء استفاده با کارت هدیه و همچنین فروش خارج از قاعده محصولات پتروشیمی بوده است. همچنین از دیگر اتهامات وی فروش متخلفانه حدود ۲۰۰ واحد مسکونی و و پرداخت حقوق و مزایای بالاتر از سقف مجاز بوده است.

 

 

گفته می شود دمای هوای عربستان در روزهای اخیر به ۴۸ درجه رسیده بود که منجر به مرگ شمار قابل توجهی از حجاج از جمله شماری از حجاج ایرانی شد.

 

 

گفته می شود بعد از اقدام جنجالی درویش؛بیرانوند پرسپولیس را تهدید به جدایی کرد!علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری خبر مهمی را به هواداران این تیم داد. فصل برای پرسپولیس در حالی به پایان رسیده که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا در روزهای آینده باقیمانده قرارداد بازیکنان را پرداخت و اصل قرارداد آنها را تسویه کنند. با این حال در شرایطی که بازیکنان مدعی دریافت ۶۵ درصد از قرارداد خود هستند، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که آنها چیزی در حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد دستمزد خود را گرفته‌اند؛ موضوعی که به جدیدترین اختلاف بین باشگاه و بازیکنان تبدیل شده و واکنش تند علیرضا بیرانوند را هم به دنبال داشته است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*