گفته می شود

 

گفته می شود اهالی فضای مجازی، نگاهی متفاوت از بازیگران فعال رسمی و یا سیاسی انتخابات، به این رویداد مهم سیاسی کشور دارند و معتقدند هرچند شرایط نسبت به قبل بهتر است، اما همچنان کف جامعه در فضای سرد انتخاباتی به سر می برد.

 

 

 

گفته می شود بازی‌های یورو در انگلیس از طریق BBC یا ITV پخش می‌شود. حق اشتراک سالیانه این شبکه‌ها نزدیک به ۱۷۰ پوند است که افراد بالای ۷۵ سال می‌توانند به صورت رایگان این شبکه‌ها را ببینند. یک متخصص حقوقی به نام  نصیر حافظی، در شبکه اجتماعی تیک‌توک در این زمینه اعلام کرده اگر حق اشتراک این تلویزیون‌ها را پرداخت نکنید و غیرقانونی ببینید، به زندان خواهید افتاد.

 

 

گفته می شود صداوسیما در برنامه‌ای اعلام کرده احتمال ردصلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری حتی در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور توسط مردم وجود دارد و این امکان تا لحظه تنفیذ برقرار است!

 

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی نامزد ریاست‌جمهوری در اظهارنظری از ایده ساخت ده پتروپالایشگاه با تأمین مالی از جیب مردم خبر داده و نوشته اگر ۱۰ پتروپالایشگاه مثل خلیج فارس داشته باشیم، نه تنها نیاز نیست نفت بفروشیم؛ بلکه باید نفت هم بخریم. جلیلی با تأکید بر اینکه تأمین مالی آن هم امکان پذیرست؛ بیان داشته است: منابع مالی زیادی در دست مردم است که می‌شود به سمت این موارد هدایت شود و به سمت بازار‌هایی نظیر سکه و دلار نرود.

 

گفته می شود محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در درباره اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه مس رفسنجان و فساد در فوتبال اظهار داشته شنیدن و تماشای صحبت‌های آقایان عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی جالب بود اما سوال مهم‌تر این است که چرا این مسائل تا امروز عنوان نشده بودند. آقای جاودانی شما که در فدراسیون فوتبال از این اتفاقات خبر داشتید و مسائل این چنینی را دیده بودید چرا نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نشستید و اجازه ندادید کسی از این قبیل اتفاقات مطلع شود؟ آقای جاودانی شما که اینقدر با جزئیات از تخلفات و اتفاقات دور و بر فوتبال مطلع بودید چرا الان صحبت می‌کنید؟ چرا در اسفند ماه پارسال حرف نزدید؟ چرا در فروردین و یا قبل از برگزاری هفته‌های پایانی لیگ برتر این مسائل را عنوان نکردید تا هوش و حواس بقیه سر جایش بیاید و از فساد در فوتبال مطلع شوند!

 

 

 

گفته می شود شرکت گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از شرکت در اعتراضات ماه گذشته این شرکت علیه پروژه امنیتی-اینترنتی مشترک با ارتش اسرائیل (نیمباس)، اخراج کرد.

 

 

 

گفته می شود امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری درباره راهکارش برای سرعت اینترنت، وعده داد ایران به تولید اینترنت بپردازد؛ اظهارنظری که او را سوژه فضای مجازی کرد.

 

 

گفته می شود دفتر استاد رحیم پور ازغدی نوشته همچون هر انتخاباتی در گذشته،  آقای حسن رحیم پور، ضمن احترام به نامزدها، در مورد هیچ یک از آقایان اظهار نظری نکرده و نمی‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود موج افشای فساد در فوتبال ایران این روزها در بین برخی گزارشگرها و مجریان سابق برنامه‌های ورزشی سیما به چشم می‌خورد و در این میان برخی برنامه‌های در حال پخش و مجریان فعالِ این روزهای تلویزیون را هم هدف قرار داده است؛ به نحوی که محمدحسین میثاقی، مجری «فوتبال برتر» در برنامه‌اش اعلام کرده بود که هرکسی سند یا مدرکی از دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد حتما به این برنامه بفرستد تا خودش آن را پخش کند. پس از او، مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه «شب‌های فوتبالی» هم در واکنش‌هایی مشابه، این ادعاها را رد کردند.

 

 

 

گفته می شود یکی از نخست‌وزیران اسبق رژیم اشغالگر با اشاره به چالش‌های بی‌شمار این رژیم در بحبوحه جنگ غزه اعلام کرد که «پیروزی مطلق» یک شعار توخالی است و نتانیاهو با مدیریت فاجعه‌بار جنگ، اسرائیل را به شکست مطلق نزدیک کرد نه پیروزی.

 

 

گفته می شود استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا اظهار داشته امروز یکی از چالش‌های اصلی اقتصاد ایران فساد است و اینکه فردی با این مشخصات چه اقدامی می‌تواند برای اصلاح اقتصاد کشور انجام دهد، خود محل بحث است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*