گفته می شود

گفته می شود رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفته با خبرهای رسمی فکر می‌کنم رقابت جدی بین قالیباف و پزشکیان شکل می‌گیرد.

 

 

 

گفته می شود یکی از حاشیه های انتخاباتی که این روزها در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیررسمی، داغ شده، “اتوموبیل شخصی سعید جلیلی” است! سعید جلیلی از زمان تصدی دبیری شورای عالی امنیت ملی در دولت محمود احمدی نژاد، با یک پراید سفیدرنگ تردد می کرد و سال گذشته این پراید به تیبای سفید تغییر یافت.

 

 

گفته می شود پرداخت ۷ هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی به‌حساب یک شرکت دولتی با ۵۰۴ کارمند رسمی در شرایطی است که صورت‌های مالی این شرکت از زیان‌ده بودن دخل‌وخرج آن حکایت دارد. به‌گونه‌ای که تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ میزان زیان انباشته این شرکت به بیش ۶ هزار میلیارد تومان رسیده بود. بررسی آمار‌های رسمی در خصوص دریافت‌کنندگان ارز ترجیحی و تسهیلات کلان ریالی از بانک‌ها، نکات قابل تأملی به همراه دارد که ضرورت توجه نهاد‌های نظارتی بر دخل‌وخرج این شرکت‌ها را دوچندان می‌کند؛ چراکه در شرایط دشوار کنونی هفت خوان دریافت وام از بانک‌ها، رسیدن به وام‌های چند هزار میلیاردتومانی و بهره‌مندی از دلار ۲۸۵۰۰ تومانی برای واردات، نصیب هر شخص و شرکتی نمی‌شود.

 

 

 

گفته می شود این روزها انتخابات در میان اهالی سیاست گرم و پر تب و تاب دنبال می‌شود اما در روزهای اخیر نامه‌ای با امضای تعدادی از اعضای کابینه خطاب به شورای نگهبان منتشر شد که به نوعی با علم به عدم واجد شرایط بودن محمد مهدی اسماعیلی وزیر دولت سیزدهم و کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، نگاشته شده تا وی را ادامه دهنده راه شهید رییسی معرفی کنند و به این وسیله زمینه اخذ تایید صلاحیت وی را فراهم کنند، نامه‌ای که حامیان دولت آن را «مشورت مومنانه» خواندند.

 

 

 

گفته می شود رئیس جبهه اصلاحات گفته اینکه جریان‌های دیگر به ائتلاف برسند بستگی به این دارد که تا چه حد عزم راسخی برای مهار کردن تندروها در ساختار حاکمیت وجود داشته باشد. اگر چنین عزمی وجود داشته باشد، با توجه به صدمه‌هایی که این جریان به اعتبار حاکمیت می‌زند، قاعدتا به نظر می‌آید که ائتلاف قالیباف و لاریجانی هم محتمل باشد.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی گفته بعضی‌ها را که من می‌بینم به هیچ وجه انقلابی نیستند، همان لیبرال ها هستند، منتها اسم خودشان را انقلابی گذاشتند بنابراین نمی شود از ظاهر آدم ها فهمید ماهیت‌شان چیست.

 

 

 

گفته می شود علی خدایی گفته لایحه امنیت شغلی، ضعف‌ها و اشکالاتی دارد که اگر برطرف نشود، می‌تواند آسیب‌زا باشد و وضعیتِ فعلیِ کارگران را وخیم‌تر سازد.

 

 

گفته می شود حزب الله لبنان تصاویری از لحظه انهدام گنبد آهنین با موشک الماس را منتشر کرد. موشک الماس موشکی اصالتاً ایرانی است که حزب الله کپی آن را تولید می‌کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*