گفته می شود

گفته می شودعلی لاریجانی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم که به صورت رسمی و با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ببینیم.

 

 

 

گفته می شود برخی اکانت‌های توئیتری، از واگذاری پرونده هسته‌ای ایران به علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با تائید مقامات عالی کشور خبر داده‌اند؛ موضوعی که در غیاب نفر اول دستگاه دیپلماسی دولت رئیسی (شهید حسین امیر عبداللهیان) بازتاب فراوانی داشته است.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی گفته با توجه به شرایط خاصی که الان کشور در آن قرار دارد، خواهشم از شورای نگهبان این است که سخت‌گیری‌های خودشان را برای تأیید صلاحیت کاندیداهایی که اعلام آمادگی می‌کنند یک مقداری کاهش دهند. واقعا کشور در شرایطی قرار دارد که نیاز است یک مقداری گزینه‌های انتخابی گسترده‌تر باشد تا رغبت مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری افزایش پیدا کند.

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد گفته یکی از موضوعاتی که منجر به افزایش هزینه تامین مالی می‌شود افزایش نرخ سود سایر ابزارهای تامین مالی است. البته منظورم اوراق سپرده گواهی خاص با نرخ ٣٠ درصد نیست، اما موضوع فراگیر شدن این سودها است. بطوریکه اخیرا شرکت مپنا با نرخ ٣٢ درصد و سایر شرکت‌ها با نرخ ۴٠ درصد تامین مالی می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود جلسه دادگاه بررسی به اتهامات صادق زیبا کلام و محمدرضا سعدی مدیر مسئول جهان صنعت به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع در شماره ۲۸ آبان ۱۴۰۱ این روزنامه برگزار شد. در بخشی از مطلب روزنامه جهان صنعت با تیتر «کیان را کی کشت؟» آمده که برخی از مأموران انتظامی برای اینکه دچار تردید نشوند و به مردم شلیک کنند، از مواد روانگردان استفاده می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌‌های لبنی پاستوریزه ایران در حالی که به دلیل گرانی لبنیات سرانه مصرف محصولات لبنی در کشور به ۵۵ کیلوگرم افت کرده حجم قابل‌توجهی از شیر خام تولیدشده در ایران به شکل شیر خشک قاچاق می‌شود.

 

 

گفته می شود عربستان و ژاپن با کسب سه سهمیه مستقیم لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ قهرمانان ۲، گوی سبقت را از در این زمینه از سایر کشورها ربوده‌اند. امارات، قطر، کره جنوبی و چین هم ۱+۲ سهمیه در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ قهرمانان ۲ کسب کرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود شایعات حاکی از این است که در مواردی مراجعان به داروخانه‌ها با درخواست نشان دادن اوراق هویتی به منظور پیچیدن نسخه الکترونیکی پزشک در داروخانه مواجه شده و در این زمینه در تهیه دارو دچار مشکل شدند اما منابع معتبر خبر این موضوع را تکذیب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*