پیامک

سلام چرا خیابان استاندارد واقع در سایت اداری آسفالت نمیشه؟ تا کی باید توی خاکی رفت و آمد کنیم. نکنه سایت اداری جزو شهر نیست!
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا نظارتی به ساخت و ساز ها نیست. یک یا دو طبقه خلاف میسازند و بعد به شهرداری جریمش را میدهند. موضوعی که همه جای شهر و خصوصا الان در اراضی موسوی به خاطر سود بدون در نظر گرفتن تبعات آن انجام میشود. لطفا دستگا های نظارتی ورود کنند و یک بار برای همیشه جلوی این تخلفات را که سودش به جیب پیمانکار و اعصاب خورد شدنش برای مردم است را بگیرند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری نمی‌خواهد به رانندگان اتوبوس های واحد تذکر بدهد‌؟دایماً در حین رانندگی در حال صحبت با گوشی تلفن هستندوانگار نه انگار جان آن همه انسان در دستشان است پلیس هم که فقط خودرو های شخصی رو جریمه میکند
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام: سامانه تلفنی نوبت دهی پزشکان تامین اجتماعی مخصوصاََدندان پزشکی فقط سودش عایدمخابرات میشه، شمااگرصددفعه هم شماره هارا بگیریدبعدازکلی راهنمایی که میکنه این شماره رابگیراون شماره رابگیردست آخرپاسخ میشنوی، پزشک موردنظردرمرکزحضورندارد،بهترنبودهمون اول میگفت اینقدرهزینه نکن پزشکی حضورندارد؟
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باعرض سلام استاندار محترم چندی پیش اعلام کردند چهاراه پاسداران و غفاری کلنگ زنی میشود ولی چند ماه گذشتوخبری از کلنگ زنی نشود.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم و استاندار محترم خدا شاهد هست محله جلیلیان و اهالی محترمش با آن فرزندان معصوم و بی گناهشان غزه خراسان جنوبی در مرکزیت هست و حتی راه آسفالته ندارد.لطفا چاره ای بیندیشید.کوخ نشینان را دریابید وکمی قیر رایگان راصرف محله آنها نمایید.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام از مدیریت و مجموعه محترم راهنمایی و رانندگی تقاضا میکنم فکری بحال ساکنین خیابان آزادگان بکنند. بیشتر شبیه پیست مسابقه ماشین و موتور سیکلت شده بخصوص در ساعات آخر شب علاوه بر امنیت آرامش هم از همه سلب شده 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*