گفته می شود

گفته می شود در حالی که کشورهای عربی و شرق آسیا با استفاده از دانش روز مدیریت با سرعت به سمت جبران شکاف بین فوتبال خود با کشورهای اروپایی هستند، در لیگ ایران یک مدیر مالی و پروژه‌های اقتصادی و صنعتی بدون یکروز سابقه در این رشته و حتی علاقه به تماشای فوتبال را به مدیرعاملی سپاهان گمارده اند

 

 

گفته می شود پس از آنکه جلیل محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مصاحبه ویدیویی با علی علیزاده مدعی جرایم سنگین نظیر پولشویی درباره رائفی پور شد، حالا محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی به انتشار اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی واکنش نشان داده و آن را غیرقانونی خوانده است. باید دید دستگاه قضایی سراغ رائفی پور می‌رود یا او از این ماجرا هم رد می‌شود؟!

 

 

گفته می شود اغلب پزشکان غیر متخصص به صورت زیر زمینی و گاه در آرایشگاه‌ها خدمات زیبایی ارائه می‌دهند که در حیطه وظایف پزشکان متخصص است به طوری که طبق آمار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیش از پنج هزار مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در امر درمان فقط در سال ۱۴۰۲ تعطیل شده است.

 

 

گفته می شود یک روحانی در گفت و گویی که در فضای مجازی وایرال شده، با استفاده از حکایتی منتسب به امام حسین به توجیه رفاه خانواده مسئولین ایران پرداخت؛ روایتی که تاکنون به آن پرداخته نشده است.

 

 

گفته می شود مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در حالی قرار است طبق اعلام قبلی ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز نامه صلاحیت هیچ کدام از نامزدها نرسیده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راهور گفته افزایش مبلغ جرائم رانندگی تصویب شده است اما همچنان در انتظار ابلاغ دولت است و تا زمانی که دولت ابلاغ نکند، مبلغ جرائم مانند گذشته است و تغییری ندارد.

 

 

 

گفته می شود مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرده که آموزش و پرورش ۴۴ هزار میلیارد تومان بدهی به فرهنگیان دارد، رقمی معادل ۱۶ درصد کل بودجه این وزارتخانه درسال جاری.

 

 

 

گفته می شود با ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام به بند تسویه بدهی دولت به تامین اجتماعی و سپس حذف آن در کمیسیون تلفیق، تعهدات دولت به این سازمان در هاله‌ای ابهام قرار گرفت.

 

 

 

گفته می شود تحلیل‌گر مسائل دیپلماتیک گفته به نظر می‌رسد مذاکرات غیرمستقیمی بین ایران و آمریکا در جریان است یا مقدماتی فراهم شده که در رابطه با مسائل هسته‌ای گفت‌وگو کنند تا یک توافقاتی انجام شود.

 

 

 

گفته می شود سفیر پیشین ایران در افغانستان گفته اگر چند روز پیش آب به سمت ایران روانه شد به خاطر سیلابی است که امکان مهار آن را نداشتند و مجبور شدند به سمت ایران بفرستند.

 

 

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی با انتشار ویدیویی از به کارگیری یک زن افغانی به عنوان معلم در ایران و کولبر تحصیل کرده کُرد، نوشت: «سخنگوی آموزش و پرورش فرموده اند: اگر بین اتباع افغانستانی کسی توان معلمی دارد استقبال می کنیم… چه خوب … بنده هیچ زاویه ای با مردم افغانستان ندارم؛ اما روی سخنم با مسئولین مربوطه است. آقایان شما که اینقدر به فکر مردم مظلوم کشورهای همسایه هستید، چرا تحصیلکرده هموطن کُردمان با مدرک کارشناسی ارشد به علت عدم پرداخت شهریه برای ادامه تحصیل و اخذ دکترا، تحصیلش را رها کرده و کولبری کند؟ چرا عده‌ای از هموطنانمان در سیستان و بلوچستان فاقد شناسنامه هستند و بناچار باید کودکانشان ترک تحصیل کنند و خانواده هایشان هیچ هویت رسمی نداشته باشند و بارها این مشکل هموطنانمان را انتشار داده ایم و دریغ از اقدام؟ باید بیایید و ببینید آن دسته از مردم سیستان و بلوچستان که فاقد هویت رسمی هستند، حتی برای خرید نان تازه اگر پولی داشته باشند در مضیقه هستند! البته که کمک به مردم، کمک به همنوع بهترین کار خدا پسندانه است بشرطی که همه گیر باشد؛ چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*