گفته می شود

گفته می شود پس از فرار مدیر کمپانی پانزی کوروش کمپانی، دفتر موبایل موسوی که به شیوه‌ای مشابه گوشی آیفون می‌فروشد و از قضا اسپانسر باشگاه استقلال تهران نیز شده، با هجوم مردم مواجه شد. گروهی از مردم در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه نسبت به عدم تحویل موبایل‌هایشان همچون کوروش کمپانی در موعد مقرر اعتراض کردند که حالا با توجه به فرار کوروش کمپانی، نگرانی گروهی از خریداران منجر به هجوم‌شان به دفتر این شرکت برای مطالبه گوشی‌های موبایل‌شان شده است.
گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا گفته دخالت دولت و به طور مشخص وزارت کشور در اموری مانند اعلام نظرسنجی خارج از حیطه مسئولیت مسئولان دولتی و به خطر افتادن سلامت انتخابات و به وجود آورنده ذهنیت منفی مردم نسبت به حاکمیت است. ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت نیز ضمن هشدار نسبت به دخالت دولت و مشخصا وزارت کشور در برگزاری انتخابات پیش روی، تاکید می‌کند: «نزدیکی معاون پیشین سیاسی وزیر کشور (غلامرضا) به جبهه پایداری، نوعی انتقام از قالیباف را در اذهان تقویت می‌کند که آن روز رئیس مجلس در برکناری غلامرضا از معاونت سیاسی وزارت کشور به مثابه اهرم فشاری عمل کرد و حالا امروز روز انتقام فرا رسیده است.»
گفته می شود روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از دو مقام غربی و یک استراتژیست نظامی وابسته به سپاه پاسداران ایران مدعی شد، اسرائیل در هفته گذشته حملات مخفیانه ای را به دو خط لوله اصلی گاز در داخل ایران انجام داد
گفته می شود از زمان ابلاغ قانون واردات خودرو‌های کارکرده از سوی مجلس به دولت، ۲۱۰ روز می‌گذرد و در این مدت، وزرای صمت و اقتصاد و سخنگوی دولت رئیسی مدام وعده می‌دهند به زودی آیین نامه مربوطه ابلاغ می‌شود؛ اما مشخص نیست که منظور از «به زودی» چه زمانی است؟!
گفته می شود مناظره‌ای میان کارشناسان آمریکایی و یمنی در السمتقله برگزار شد که به شدت انعکاس داشته است. کارشناس آمریکایی در بخشی از تحلیلش می‌گوید: «به نظر می‌رسد ایرانی‌ها در حال سوء استفاده از ضعف دولت بایدن هستند… باید مراکز اقتصادی ایران را هدف قرار داد…» کارشناس یمنی در بخشی از تحلیلش خطاب به طرف آمریکایی می‌گوید: «شما ترسوتر از آن هستید که بخواهید با ایران مواجه شوید… هر زمان مورد حمله قرار می‌گیرید، فقط به سیاست ترور و بمب گذاری روی می‌آورید…»
گفته می شود کمیته دستمزد شورای عالی کار که موظف به تعیین شیوه محاسبه و تعیین میزان حداقل دستمزد کارگران است، پس فردا (دوشنبه) آیین نامه انتخاب اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف و همچنین گزارش نهایی برای تصمیم‌گیری در مورد منطقه‌ای شدن دستمزد ۱۴۰۳ را بررسی می کند و درصورت موافقت اعضا با گزارش مذکور، شورای عالی کار در مورد منطقه ای شدن دستمزد کارگران در سال آینده تصمیم گیری خواهد کرد.
گفته می شود روز گذشته یکی دیگر از مخالفان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با مرگی مشکوک و جنجالی از صحنه سیاست روسیه کنار رفت. مقام‌های روسیه روز جمعه در حالی خبر مرگ الکسی ناوالنی، زندانی سرشناس و مخالف سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور را اعلام کردند که او در حال گذراندن دوره ۱۹ ساله حبس خود بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*