گفته می شود

گفته می شود هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان  از تایید صلاحیت بیش از ۷۵۰ داوطلب دیگر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان خبر داد.
گفته می شود پس از موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در پیروزی تاریخی بر ژاپن در جام ملت های آسیا، ویدیوی قدیمی از مجید جلالی وایرال شد که نشان می‌دهد او چقدر به قلعه نویی اعتقاد دارد. جلالی در این ویدیو می‌گوید: «(برای تیم ملی) من با تمام اعتقادم می‌گویم که قلعه نویی از مورینیو بهتر است»
گفته می شود پس از انتقال موفق و کامل سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی، مجمع عمومی فوق‌العاده مؤسسه نور توسط کمیته عالی ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی در بانک مرکزی برگزار و بر اساس تصمیم اعضاء، این موسسه منحل شد.
گفته می شود در جدیدترین احکام انضباطی که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده، مهدی طارمی به خاطر زیرپا گذاشتن قوانین و حضورش در زمین پس از پایان بازی با سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با وجود اخراج شدنش، ۵ هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد. همچنین فدراسیون فوتبال ایران به دلیل رفتار نادرست و دریافت ۶ کارت از داور توسط اعضای تیم ملی در بازی با سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با جریمه ۴۲۰۰ دلاری مواجه شدند.
گفته می شود متقاضیان خودروهای چینی وارداتی باید یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مسدود کنند.
گفته می شود «محمد شیاع السودانی»، نخست‌وزیر عراق در واکنش به شهادت شماری از نیروهای الحشد الشعبی و غیرنظامیان این کشور در حملات آمریکا، عزای عمومی اعلام کرد.
گفته می شود مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفته افزایش سن بازنشستگی با توجه به تحولات اجتماعی، سن امید به زندگی و شرایط ناپایدار صندوق‌ها ضرورت دارد و تصمیم حاکمیتی است. مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: قانون افزایش سن بازنشستگی اگر ابتدای سال آینده ابلاغ شود، اجرا خواهد شد.
گفته می شود طبق برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام مقدماتی از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع برای سال آینده از ۱۵ دی ماه آغاز شد اما با تکمیل نشدن ظرفیت، فرصت ثبت‌نام برای گروه دیگری از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری فراهم شده است.
گفته می شود شبکه ایران اینترنشنال واکنش عجیبی به برد ایران بر ژاپن نشان داد و کارشناس این شبکه نسبت به برد این بازی توسط ایران ابراز ناراحتی کرد!
گفته می شود در بخشی از برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور و علی دایی از روند صعودی قیمت دلار در دو سال اخیر انتقاد کردند. علی دایی در این خصوص گفت: «دلار در یک هفته صعود عجیبی داشت که سه چهار ماه دیگر اثرش در تورم و اقتصاد مردم دیده می‌‌شود.»
گفته می شود هرچند برخی از استارت آپ‌های حمل ونقل شهری هوایی همچنان مشغول ارائه رندر‌هایی از محصولات خود هستند، اما هواپیمای عمودپرواز برقی شرکت eHang به نام EH ۲۱۶ هم اکنون آزمایش شده و تاییدیه فعالیت به عنوان تاکسی هوایی تجاری در چین را به دست آورده است.
گفته می شود در بیانیه‌ای که از سوی وزارت دفاع روسیه منتشر شده‌است، اعلام شده‌است که کار ساخت زیردریایی هسته‌ای «پوژارسکی» که چهارمین زیردریایی از سری زیردریایی‌های استراتژیک پروژه «بوری – آ» محسوب می‌شود، به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*