پیامک

سلام. دکتر گنجی ۵ مهر شهر از برج مهر فاضلاب کوچه اجرا شده به اداره آب فاضلاب بیرجند مراجعه کردیم فرمودن دو ماه زمان میبره که خط چک بشه و از طرف پیمانکار تحویل بشه. حالا چطور شده که هنوز دو هفته نشده بلوار امام‌حسین‌ اجرا شده و دارن خانها رو وصل میکنن بخدا آدم شک میکنه….
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۲۰:۱۲:۵۰ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مسولین محترم شهرداری… نزدیک۲۵ سال هست که در انتهای توحید خیابان نیایش زندگی می‌کنیم… درصورتی که هیچ گونه رسیدگی در مورد پل و کانال صورت نگرفته ومحل تجمع معتادین و اراذل شده است.. خواهشمندیم هرچه سریعتر نسبت به دیوار کشی ونرده اقدام فرماییدالبته اگر اینجا را نقطه ای از شهر میدانید
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم لطفا بازدیدی از محله جلیلیان داشته باشید و محور اصلی محله را آسفالت نمایید.عجرکم عندا…
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یه سوال دارم آیا برداشت بی رویه آب ازچاهها باعث فرونشست زمین می شود وخطرناک است آیا آن خطر شامل چاههای ….. نمی شود شبانه روز تانکرها دارند آب گیری می شوند وبرای آبیاری درختان سطح شهر منتقل میشود درحالی که درختان همین پارک ازبی آبی داره خشک میشه.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ازاقای شهرداریه سوال دارم ایا بلوارصنعت ومعدن تنها مسیر به بیمارستان ، ادارات استان، دانشگاه صنعتی، مصلی المهدی ، نیازمند زیبا سازی نیست نه پیاده رو درستی نه ایلند درستی . اززمان ساخت این بلوار هیچ کس به سراغ این خیابان نیامده.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مهمترین نیاز یک خانواده مسکن است.و این برای یک کارگر،کارمند،اخوند و یاهر قشر دیگری تفاوتی ندارد.الان که دولت طرح ملی مسکن را در دست اقدام دارد باید به تمام دستگاههای دولتی و نظامی و ارگانها و نهادهای انقلابی که از بودجه دولت اداره می شوند و یا از بودجه عمومی استفاده می کنند بخشنامه کند که خارج از “طرح ملی مسکن “هر گونه پیگیری برای زمین یا مسکن برای کارکنانشان ممنوع است و با متخلفان برخورد کند چون همه می دانیم دستگاهها علاوه بر اینکه در تامین مسکن و زمین کارکنانشان از رانت و فشار و قدرت استفاده می کنند با هزینه کم و تخفیف زیاد اقدام می کنند چون یا خودشان زمین دارند یا با استفاده از قدرت و نفوذ ان دستگاه زمین می گیرند که این موجب بی عدالتی می شود و اگر هر دستگاهی خودش بخواهد برای کارکنانش مسکن تامین کند “طرح ملی مسکن” با وجود کلمه( ملی )بی معنا می شود و اسمش را باید گذاشت “طرح تامین مسکن کسانی که دستشان از همه جا کوتاه است”
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*