گفته می شود

گفته می شود گروهی از زنان نوازنده دف که گفته می‌شود اهل شیراز هستند، در جام ملت‌های آسیا در قطر مشغول اجرای هنری قبل از مسابقات تیم ملی شده‌اند. به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به هماهنگی بالای میزبان با مسوولان ایرانی و کنترل شدید تماشاگران، گفته شده که این گروه هم با هماهنگی کشورمان در جام ملت‌های آسیا موفق به گرفتن مجوز اجرا شده اند. این برداشت نمی‌تواند غلط باشد چراکه حجاب این گروه کامل است و تنها لباس محلی و آرایش غلیظ این بانوان با شرایط داخل کشور تفاوت دارد. البته در استادیوم های ایران به هیچ عنوان اجازه چنین اجراهایی به زنان داده نشده و همین موضوع باعث انتقاد از این تاییدیه نظام شده است. در همین رابطه مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال تنها مسوولی است که واکنش نشان داده است و فعلا هیچ‌کدام از مدیران ارشد وزارت ورزش وجوانان و همچنین فدراسیون فوتبال پاسخی نداده اند.

 

 

 

گفته می شود براساس اعلام معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه عدم الزام به بازنشسته کردن کارکنان دارای ۳۰ یا ۳۵ سال سابقه خدمت از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد. مع‌الوصف، ادامه همکاری خدمت کارمندان تا رسیدن به شرایط بازنشستگی اجباری مقرر در ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری حسب اختیار دستگاه‌های اجرایی منعی ندارد.بر این اساس رویه سابق مبنی بر الزام بازنشستگی کارمندان با سابقه ۳۰ و ۳۵ سال بدون احتساب سن کارمند لغو شده و صرفا معیار سن در مورد بازنشستگی کارمندان دولت لحاظ خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم درباره دلایل کاندیداتوری حجت الاسلام و المسلمین روحانی در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: دکتر روحانی سه دوره پیاپی نماینده مجلس خبرگان رهبری بوده و این دوره نیز طبق وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود در انتخابات ثبت‌نام کرد. البته رویه انتخاباتی که از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و در سال ۱۴۰۰ به اوج خود رسید، ایشان را به شدت نگران کرده بود. با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاباتی رقابتی و مشارکتی و امن و سالم، به سهم خود تلاش کرد تا نقشی در تحقق این منویات ایفا کند.

 

 

 

گفته می شود معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعای روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مبنی بر هشدار اطلاعاتی واشنگتن به تهران درباره حمله تروریستی کرمان از اظهار نظر دراین باره خودداری کرد.

 

 

 

گفته می شود ارتش فرانسه پنجشنبه اعلام کرده یک کشتی جنگی دیگر این کشور برای آنچه که تلاش برای تضمین آزادی دریانوردی خواند، وارد منطقه دریای سرخ شده است.

 

 

 

گفته می شود چهار مقام آمریکایی به اکسیوس گفتند، بایدن و دیگر مقامات ارشد ایالات متحده به طور فزاینده ای نسبت به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و رد اکثر درخواست های اخیر دولت آمریکا در رابطه با جنگ غزه ناامید و کلافه شده اند.

 

 

 

 

گفته می شود شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده پیش‌نویس یک قطعنامه در کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه در حال دست به دست شدن است که قرار است دونالد ترامپ را به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ۲۰۲۴ معرفی کند.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه جدید دولت اسلام‌اباد اعلام کرده شواهد معتبری داریم که نشان می‌دهد هند پشت پرده ترورهای اخیر در پاکستان است.

 

 

گفته می شود معاون حقوقی رئیس جمهور گفته در مورد بریکس نظر حقوقی بر این است که با وجود تفاوت هایی که با سازمان همکاری شانگهای دارد و با توجه به الزامات و تعهدات باید لایحه در مجلس تصویب شود و ما این موضوع را به دستگاه های ذی ربط اعلام کردیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*