گفته می شود

 

 

گفته می شود قیمت کاپشنی که روزگاری نه چندان دور نماد ساده‌زیستی بود، حالا در بازار میلیونی شده است. محمود احمدی‌نژاد که در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ رئیس جمهور ایران بوده است، با پوشیدن کاپشن به جای کت، نوع جدیدی از لباس پوشیدن را در معرض نمایش گذاشت. کاپشنی که وی به جای کت به تن می‌کرد نمادی برای معرفی ساده‌زیستی مردی بود که در میدان ۷۲ نارمک زندگی می‌کرد. حالا اما این نماد ساده زیستی قیمتی میلیونی دارد و جستجویی در بازار فروش کاپشن‌های پاییزه امسال نشان می‌دهد کاپشن‌های معروف به کاپشن احمدی نژاد قیمتی بین ۹۰۰ تا دو میلیون و دویست هزار تومان دارند.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق گفته معلمان و فرهنگیان با سابقه ۳۰ سال می‌توانند بعد از دریافت پاداش پایان خدمت به کارشان ادامه دهند.

 

 

 

گفته می شود ناصر نوبری از چهره‌های جریان اصولگرا و آخرین سفیر ایران در شوروی، در مصاحبه تلویزیونی ضمن تشریح تفکری که منجر به شکل گیری رژیم اسرائیل شده، تاکید کرد: «…بین ما حزب‌اللهی‌ها هم تفکر صهیونیستی پیدا می‌شود؛ مثل آن جمله که گفته شد این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست! این‌که آن‌طرف بگوید، چون من یهودی‌ام سرزمین‌های فلسطین مال من است یا چون من حزب‌اللهی‌ام پس ایران مال من است، یک تفکر صهیونیستی است…»

 

 

 

گفته می شود بنابر گزارش رسانه های محلی، نیروی دریایی ارتش یمن کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر را توقیف کرد.بنابر این گزارش کشتی اسراییلی توقیف شده گلکسی لیدر (Galaxy Leader) یک کشتی باری با پرچم باهاما (از کشورهای آمریکای لاتین) است که محموله های وسایل نقلیه را جابجا می‌کند.

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا نظر مجلس شورای اسلامی این نیست که یارانه نقدی قطع شود، گفته در طول اجرای برنامه هفتم توسعه مبنای سیاست‌های کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر باید توزیع کالابرگ الکترونیکی باشد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور سابق آمریکا گفته که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، برای مهار چین تلاش می‌کند تا کنترل پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را به‌دست آورد.

 

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سازمان ملی استاندارد، در بین اقلام مختلف ماکارونی و مایع ظرفشویی بیشترین رضایت مصرف‌کننده و خودرو کمترین رضایت را کسب کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود هانیه توسلی، بازیگر سینما در ایران به اتهام تبلیغ علیه نظام به شش ماه زندان و ۱۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده که اجرای حکم حبس تا سه سال تعلیق شده است.

 

 

 

گفته می شود روح‌الله رحمانی، داماد غلامعلی حداد عادل و همسر آزاده حداد عادل، متولد ۱۳۶۰ در یک خانواده ایرانی در اوهایوی آمریکاست. او که دکترای کامپیوتر از دانشگاه واشنگتن سنت لوییس را دریافت کرده، یکی از مدیران پروژه موتور جستجوی بینگ مایکروسافت و از مدیران پیاده‌ساز معماری هوش مصنوعی در زمینه طبقه‌بندی اتوماتیک کالا‌های آمازون است. رحمانی در دولت حسن روحانی در مرداد ۱۳۹۵ مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات شد، اما در مهر همان سال به دلیل دوتابعیتی بودن از سمت خود استعفا کرد. او بعد از کناره گیری از پست دولتی اش در وزارت ارتباطات، در سال ۹۶ مسئول بخش نوآوری و توسعه‌ی شرکت ایرانسل شد. رحمانی از سال ۹۷ در شرکت دیجی کالا در سمت معاون بخش نوآوری مشغول به کار شده و مدیر و مؤسس مرکز نوآوری و فناوری گروه دیجی کالا به نام «دیجی کالا نکست» است. او که اکنون عضو هیات علمی دانشگاه تهران است، به تازگی در مصاحبه‌ای درباره روند جذبش گفته: «وقتی می خواستم به ایران مهاجرت کنم، در فرم هیات علمی مقالات ISI مطرح شده بود… در صنعت آمریکا و در دانشگاه‌های برتر آمریکا چنین چیزی را ندیدم… هیچ دانشگاهی در آمریکا بر اساس ISI استاد را ارتقا نمی‌دهد…»

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*