گفته می شود

گفته می شود  ثبت نام حجت الاسلام حسن روحانی از حوزه انتخابیه تهران برای خبرگان رهبری واکنش هایی را در پی داشته است. برخی از این واکنش ها در فضای مجازی نیز پربازدید شد. همچنان که مجری یک برنامه تلویزیونی روی آنتن زنده در واکنش به ورود حسن روحانی به میدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از شورای نگهبان خواست تا در مواجهه با وی به وظیفه اصلی خود خیلی درست عمل کند! آیت‌الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در نشست اخیر این مجلس، پشت تریبون اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است. اگرچه حجت الاسلام روحانی امکان و فرصت پاسخ به ادعاهای مطرح شده در صدا و سیما را نیافت اما آن گونه که سایت روحانی گزارش داده است، وی در روز دوم اجلاس خبرگان رهبری در نطقی به اتهامات نماینده استان مازندران پاسخ داد و پس از آن به طور مکتوب و مستند، با ارسال نامه‌ای برای کلیه اعضای مجلس خبرگان رهبری به تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ به اتهامات نماینده مازندران پاسخ داد. با توجه به اینکه محتوای جلسات مجلس خبرگان رهبری انتشار عمومی ندارد، نامه روحانی به اعضای مجلس خبرگان با وجود اینکه قید محرمانه نداشت، به طور عمومی منتشر نشد.

 

 

گفته می شود تمدید معافیت‌ عراق از تحریم‌های ایران برای پرداخت هزینه واردات برق از ایران از سوی واشنگتن با واکنش جمهوری‌خواهان آمریکا همراه شد که اغلب سیاست‌هایی ضدایرانی را دنبال می‌کنند. این معافیت اجازه دسترسی ایران به ۱۰ میلیارد دلار از درآمد صادرات انرژی به عراق را می‌دهد که در حال حاضر، این وجوه در حساب‌های امانی در عراق نگهداری می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرده حماس پس از پایان درگیری فلسطین و اسرائیل، نخواهد توانست کنترل نوار غزه را در دست داشته باشد و تنها تشکیلات ملی خودگردان فلسطین باید در این منطقه در قدرت باقی بماند.

 

 

گفته می شود سنای آمریکا در اقدامی که نشان دهنده تغییر سیاست عمده این کشور است, قانون دفاع ارمنستان برای سال ۲۰۲۳ را تصویب کرد که بر اساس آن کمک‌های نظامی به جمهوری آذربایجان متوقف می‌شود.

 

 

 

گفته می شود در حالی که امیر قلعه‌نویی، بارها از اتحاد بی سابقه در تیم ملی حرف زده است، هافبک بازی‌ساز تیم ملی فوتبال ایران به دلیل رفتاری که پس از خط خوردن غیرمنتظره از لیست ۲۳نفره بازی با هنگ‌کنگ از خود نشان داد، با نظر سرمربی تیم ملی، کنار گذاشته شد.

 

 

 

گفته می شود پس از افشاگری سحر قریشی بازیگر سینما درباره امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو خواننده بدنام متواری، موری فیلمبردار سابق امیر تتلو در مصاحبه‌ای، جزئیات تجاوز او به هواداران دخترش و موائ مخدر وسیعی که او مصرف می‌کند را مطرح کرد

 

 

گفته می شود وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه اعلام کرد، دو مرد در تگزاس را به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران در نقض  تحریم های این کشور و توطئه برای پولشویی مجرم شناخته است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*