پیامک

اداره برق و شهرداری لطفا پیگیر و جوابگو باشند.چندین بار برای روشنایی فضای سبز نبش خیابان نامجو پاسداران پیام و تماس گرفتم.ولی اقدامی نشد.
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۵۱:۲۳ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین فرمانداری شهرستان خوسف لطفا فکری در خصوص آسفالت جاده مزار شاه سلیمان علی ع نمایید در شان مملکت اسلامی نیست..
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خبر عدم تامین زمین در شمال شهر بیرجند برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی بسیار تاسف آور و شوکه کننده است. بسیاری از جمعیت این منطقه اقشار پرتلاشی هستند که از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند و جمعیت این منطقه به بیش پنجاه هزار نفر می رسد که از جمعیت برخی شهرستانهای استان نیز بیشتر است. از نماینده محترم مجلس، فرمانداری، مسولان مسکن و شهرسازی،شورای شهر و شهرداری، معاونت محترم عمرانی استانداری و استاندار محترم خواهشمندیم با تشکیل جلسه به این مشکل رسیدگی فرمایند
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام عرض بنده حساب دو دوتا چهارتاست. ماههاست که محدودیت های آزار دهنده ای بابت برداشتن کارتهای آزاد و کاهش لیتر مصرفی روزانه اتومبیل ها اعمال گردیده است. اگر‌همین الان به جاده های استان سری بزنید  فوجی از شوتی های قاچاق سوخت و بنزین را مشاهده خواهید نمود.  این یعنی اعمال این سیاست موثر نبوده و همچنان با قوت قاچاق سوخت انجام میشود و باید دنبال نشتی سوخت در جای دیگری گشت.   با دست خودمان نارضایتی ایجاد نکنیم   دقایقی را اگر در پمپهای بنزین وقت بگزرانید فحشها و دشنام های بسیار جدیدی را یاد خواهید گرفت .
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا سطل آشغال های انتهای خیابان مسلم معصومیه را روی جوی آب بزارین شیرابه ها و آشغال ها تا وسط خیابان می آید و سگ ها جولان میدهند و خواب را از ما گرفته اند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بلوار غدیر.پیاده روی فراموش شده.سالهااز ساخت سجادشهر میگذرد.هنوز یک ضلع این خیابان پیاده رو ندارد!!!!!!؟؟؟؟؟
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام.جناب وزیر آموزش وپرورش نطق فرمودند که دریافت وجه از اولیا درمدارس دولتی خلاف قانون است. آیا غیر از این است که به شعور مردم توهین میکند؟آیا آقای وزیر نمیداند در مدارس چه خبر هست ؟پیشنهاد میکنم این مطالب که هر سال آقای وزیر میفرمایند وهیچ مدرسه ای این فرمایش را اجرا نمیکند  روزنامه ها چاپ نکنند چون با اعصاب مردم بازی میکنند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*