گفته می شود

گفته می شود عربستان سعودی ۵ ماه پس از عادی سازی رابطه با ایران، فرماندهی دو گروه ضربت از ائتلاف دریایی ضد ایرانی در خلیج فارس و تنگه هرمز را عهده دار شده است.

 

 

گفته می شود داود بیگی‌نژاد درباره گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مبنی بر شیوع ۸ شکل بی‌خانمانی به‌عنوان پدیده «بدیل اجاره‌نشینی» در شهرها از جمله پشت‌بام خوابی، موتورخانه خوابی، ماشین‌خوابی، گورخوابی، شغل‌گزینی سرپناه‌جویانه، هم‌خانگی دو یا چند خانواده در یک واحد مسکونی و خانه به دوشی اظهار داشته در بین این موارد اعلام شده مورد خانه‌های اشتراکی از قدیم بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت خانه‌های اشتراکی در آپارتمان اتفاق نمی‌افتد.

 

 

گفته می شود همین چند ماه پیش بود که ماجرای تجاوز به بازیکنان نونهال در مشهد مطرح شد و حالا از روز گذشته پرونده آزار و اذیت جنسی بازیکنان رده سنی نوجوان از سوی یک مربی در تهران باز شده است. ماجرایی که باعث شده ارگان های مختلف نظارتی و فوتبالی پیگیر ماجرا شوند. شنیدیم وقتی مسئولان حراست فدراسیون فوتبال پیگیر پرونده شدند، هیات فوتبال تهران این ادعا را مطرح کرده که برابر بررسی های به عمل آمده، مربی خاطی م.ا.ا است. او مربی باشگاهی در حوزه شمال شرق تهران محسوب می شود که طی یک سال و نیم اخیر، متواری بوده است. تاکنون شکایتی علیه او به هیات فوتبال تهران نرسیده که این موضوع را به حراست فدراسیون فوتبال گزارش کنیم. خانواده ها مستقیم در دادسرا شکایت خود را مطرح کرده اند.

 

 

 

گفته می شود با وجود اعلام واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی، از سوی حمید سجادی وزیر پیشین ورزش، امروز احسان خاندوزی اعلام کرد که این موضوع به تأیید نرسیده است.

 

 

 

گفته می شود حسین شریعتمداری در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفته باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟

 

 

 

گفته می شود مقام‌های شهر نیویورک آمریکا به مساجد این شهر اجازه دادند اذان مغرب در ایام ماه مبارک رمضان و اذان ظهر جمعه‌ها را به‌رغم وجود محدودیت‌های صوتی در محلات این شهر، بدون الزام به اخذ مجوز از مقامات پخش کنند.

 

 

 

گفته می شود مهدی غضنفری؛ رئیس صندوق توسعه ملی گفته مردم نگرانند که به زودی تبدیل به عمله کشورهای همسایه شویم. ممکن است کشورهای همسایه نوع جدیدی از استعمار را برای ما رقم بزنند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*