پیامک

 

سلام به مسولین محترم اداره کل راه خراسان جنوبی لطفاً در این هفته دولت یک اقدام عملی جهت افتتاح کمر بندی جدید چهکند بنمایید وسایل نقلیه مردم بااین حجم تردد از آن مسیر بسیار متضرر گردیده.
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۰۹:۱۷:۱۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
Edited to “⁨دورهمی با عصاره فرهنگ!!!!
جالب است در چنین دورهمی‌های  دغدغه‌مندان فرهنگ شهر سکوت می‌کنند!! یا در تعطیلات تابستان به سر می‌برند یا سفره‌ای پهن بوده همگی لقمه ای برداشتند و سکوت را انتخاب کردند و دکمه دغدغه خود را خاموش نمودند!!!
آیا بودجه اداره گاز بیت المال نیست …..
آیا خواهران و برادران امر به معروف فقط در خیابانها هستند و به ادارات سری نمی‌زنند یا شاید در کار فرهنگی امربه‌معروف و نهی ازمنکر خاموش می‌شود .
در انتخاب اسم هم که حرفی نمی‌ماند از این جا تا به آنجا سه گدار است!⁩”
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام . اتوبوس های معصومیه بالا هر۴۵ دقیقه یکی میاد که جای خود ؛ایستگاه اول خیابان شهید شهاب صندلی برای نشستن نداره. فقط کافیه همون موقع اتوبوس بره باید۴۵ دقیقه سرپا باشی تا اتوبوس بعدی بیاد.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهردار محترم شهر بیرجند  با توجه به ادعای جنابعالی در مورد حقوق پرسنل سازمان آتش نشانی کاش تحقیق بیشتری انجام می‌دادید کدام یک از پرسنل این مجموعه ۲۴ تا ۲۵ میلیون اضافه کاری می‌گیرند
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نماینده محترم ولایت فقیه جناب حجت السلام عبادی لطفا از مردم محروم و فاقد امکانات محله جلیلان بازدیدی بعمل آورید اجرکم عندا…
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
آقای شهردار حقوق شوهر من که یک آتش نشان است از ۱۷میلیون بیشتر نیست البته بدون کسورات چرا میفرمایید که ۲۴و۲۵میلیون حقوق میگرن؟!!!
سلام نتیجه تبعیض بین مدارس عادی و خاص به اصطلاح استعداد های درخشان این است که دانش آموزش از هم اکنون نقشه مهاجرت به آمریکا و کانادا دارد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*