گفته می شود

گفته می شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که درحال حاضر در مرخصی اجباری به سر می‌برد روز پنج‌شنبه در صفحه شخصی خود در “ایکس” (توییتر سابق) نوشت: این اولین گام است. هر روزی آزادی‌شان از آن‌ها گرفته شود، یک روز اضافی است.

 

 

گفته می شود مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض برای حضور کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی اربعین را کذب و بی‌اساس خواند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.

 

 

 

گفته می شود مرتضی تمدن از نزدیکان و رییس دفتر محمود احمدی نژاد، شایعه پیش ثبت نام او در انتخابات مجلس را در گفت‌وگو با فراز تکذیب کرد. شایعه پیش ثبت‌نام محمود احمدی نژاد در دوازدهمین انتخابات مجلس به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گسترده شده است؛ شایعه‌ای که مشخص نبود از کجا درز کرد، ولی مرتضی تمدن از نزدیکان و رییس دفتر او آن را کذب دانست. تمدن البته به همین حد از پاسخ بسنده کرد و توضیح بیشتری در این زمینه نداد. همچنین اکانت منتسب به مهدی احمدی نژاد پسر رییس دولت سابق نیز شایعه منتشر شده را تکذیب کرد و آن را «ساخته ذهن‌های بیمار» دانست. پیش از این‌ها عبدالرضا داوری که سابقا از نزدیکان احمدی نژاد محسوب می‌شد نیز در گفت‌وگو با فراز از این صحت و سقم این شایعه اظهار بی‌اطلاعی کرده بود.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه گفته برخی از ادعا‌های منتشره مبنی بر این‌که دولت جمهوری اسلامی ایران به دولت انگلیس بابت شعار‌های نوشته‌شده بر روی دیوار سفارت لندن در تهران خسارت پرداخت کرده است را تکذیب کرد.

 

 

 

 

گفته می شود دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد. سید حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره احتمال حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی شرکت نخواهد کرد. اسحاق جهانگیری در دوره‌های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه کرمان بروی کرسی خانه ملت نشسته بود

 

 

 

گفته می شود شنیده‌ها حاکی از برکناری اکبر نیکزاد از ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و به احتمال قوی غلامرضا صالحی، معاون عمران روستایی و امور مجلس بنیاد مسکن به زودی به عنوان رئیس بنیاد معرفی خواهد شد. نیکزاد شهریور ماه ١۴٠٠ به عنوان رئیس بنیاد مسکن بر سر کار آمد و بعد از دو سال از این سمت برکنار شد. وی پیش از این سمت، استانداری استان اردبیل و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برعهده داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*