گفته می شود

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشته رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد. مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «در حالی که مجلس با وجود عملکرد ضعیف اقتصادی دولت، کمال همکاری را با آن دارد تا مشکلات مردم مرتفع گردد، معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است. وی در ادامه نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزیر کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.»

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم محلات در مجلس در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر سخنگوی دولت در زمینه اینکه تنها تصمیم دولت پیرو نرخ خوراک پتروشیمی ها باعث شرایط نامطلوب بورس نبوده و تصمیمات مجلس هم در این بخش تاثیر گذار بوده است، گفته به واقع تصمیمات دولت در زمینه نرخ خوراک باعث شد تا ۳هزار میلیارد به سهامدار خسارت وارد شود. چطور دوستان این را مورد توجه قرار نمی دهند. سلیمی تاکید کرد: ما اگر در موردی تصمیم گرفتیم باید تبعات تصمیم خودمان را بپذیریم. سوال اینجاست که مجلس هفت تا هشت ماه پیش در این زمینه تصمیم گرفت و چرا هشت ماه گذشته این اتفاقات در بورسی رخ نداد. وی تاکید کرد: با این حال برخی از نمایندگان نامه ای را به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته و گفته اند از آنجایی که مصوبه دولت در زمینه نرخ خوراک پتروشیمی ها مغایر با قوانین مجلس است باید این مساله به هیات تطبیق ارجاع شده تا این مصوبه اصلاح شود؛ بنابراین، ما این مساله را بجد در مجلس مورد پیگیری قرار خواهیم داد؛ بنابراین، قانون مجلس منشا مشکلات اخیر بورس نیست و اصلا مصوبه دولت خلاف قانون مجلس است.

 

 

 

 

گفته می شود یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در توییتی نوشته چرخش علی لاریجانی در هیأت مداحان مشهور به منظور بازیابی وجهه‌اش نزد جریان انقلابی و تلاش برای بازگشت به پایگاه رای اصلی است. داود حشمتی، فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در توییت نوشت: علی لاریجانی بعد ازحضور در هیأت محمود کریمی به هیات مجید بنی فاطمه رفت. ائتلاف راست نو (لاریجانی) و راست میانه (قالیباف/حدادعادل) تنها راه متوقف کردن جریان پایداری است.

 

 

گفته می شود دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس به ترند شدن هشتگ مذهبی صورتی در فضای مجازی واکنش نشان داد. محمد سعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توئیتر خود در واکنش به ترند شدن هشتگ «مذهبی صورتی»، نوشته «اگر هشتگ مذهبی صورتی برای مقابله با تساهل در حدود شرعی است، عالی است، اما اگر برچسبی می‌شود برای دفع طیفی از مردم که آقا به اشک آن‌ها حسرت می‌خورند و حاج قاسم آن‌ها را دختران خودمان می‌دانست، خطری است که برنامه اینترنشنال برای تقویت جریان دین‌ستیز تکمیل می‌کند.»

 

 

گفته می شود پایگاه خبری واشنگتن فری‌بیکن در مقاله‌ای که حاصل گفت‌وگو با چندین مقام فعلی و پیشین امنیت ملی آمریکا بوده، سه سناریوی ممکن در رابطه با پرونده رابرت مالی را مطرح کرده است. تعلیق مالی و لغو مجوز امنیتی او به چه معناست؟ به گزارش دویچه وله، گمانه‌زنی‌ها در مورد پرونده رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، همچنان در محافل سیاسی و رسانه‌های خبری ادامه دارد. یک روز پس از آنکه گزارش شد، وزارت خارجه آمریکا درصدد برگزاری نشست توجیهی محرمانه با کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و ارائه جزئیاتی درباره پرونده رابرت مالی به قانونگذاران از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات است، وبسایت “واشنگتن فری‌بیکن” در مقاله‌ای به احتمالات و سناریو‌های موجود در رابطه با تعلیق مالی پرداخت. در این مقاله که روز چهارشنبه منتشر شد و به گفته این رسانه خبری حاصل گفت‌وگو‌هایی با چندین مقام فعلی و پیشین امنیت ملی آمریکا بوده، جدی‌ترین احتمالی که طرح شده این است که رابرت مالی، عامدانه اسناد و اطلاعات طبقه‌بندی شده را در اختیار ایران یا یک کشور خارجی دیگر قرار داده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر اطلاعات گفته دستگاه‌های اطلاعاتی بر اساس «مصوبات شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های تنظیم در قوه قضائیه» موارد مربوط به امنیت روانی در فضای مجازی را پیگیری می‌کنند. حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی بر اساس «مصوبات شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های تنظیم در قوه قضائیه» موارد مربوط به امنیت روانی در فضای مجازی را پیگیری می‌کنند. آقای خطیب همچنین در پاسخ به اینکه «آیا او فضای مجازی را رصد می‌کند» گفت: اگر رصد نکنیم که نمی‌توانیم وزیر باشیم. وزیر اطلاعات در پاسخ به این که آیا «حاضر است نوه و فرزندش فضای مجازی را در گوشی‌های هوشمند دنبال کنند»، پاسخ داد: «در نشست با بچه‌هایش توافق شده در شبکه‌های مربوط به داخل کشور فعالیت داشته باشند.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*