گفته می شود

گزارشی درباره تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌‌علمی دانشگــاه آزاد کـه دامپزشکـان و کارشناسـان بیمه و مدیـریت را پــزشک، دنـدانپــزشک و داروســاز کـرد منتشر شده است.  پرونده رانت تحصیلی ۱۳۴ نفر پس از ۶ سال، در شرایطی که این افراد در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارند، همچنان در سکوت به‌سر می‌برد. همه این‌ها در شرایطی‌است که شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورای نگهبان و دیوان عدالت اداری چندین‌بار حکم به اخراج این افراد داده‌اند، اما با لابی‌گری‌ها، این افراد که به‌گفته افشاگران این پرونده بالای ۱۳۴ نفرند، مراحل آخر تحصیل‌شان را می‌گذرانند.

گفته می شود برای خانه دار شدن باید ۶۰ سال صبر کرد. بررسی آمارها نشان می‌دهد بعد از جهش قیمت مسکن در اوایل دهه ۹۰و راکد شدن این بازار، به‌واسطه کاهش تدریجی شیب رشد تورم و بعد از آن کاهش تورم انتظاری به‌واسطه اجرای برجام، از یک‌سو ترمز رشد قیمت‌ها کشیده شده و از سوی دیگر روند بهبود درآمد خانوارها تسریع شده است؛ درنتیجه خانوارها با زحمت کمتری نسبت به قبل، امکان تأمین نیازهای اساسی و کلان خود را پیدا کرده‌اند.

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه رسیدن جمعیت زیر خط فقر کشور به مرز ۲۸میلیون نفر زنگ خطر برای توجه ویژه به حوزه آسیب های اجتماعی را به صدا در آورده است،گفت: سقوط اقتصادی برخی اقشار جامعه در یک دهه اخیر،رشد حاشیه نشینی،افزایش آمار اعتیاد ،فساد،افزایش مهاجرت به شهرهای بزرگ، زنانه شدن چهره آسیب‌های اجتماعی  و… از جمله هشدارهایی است که اگر نسبت به ساماندهی و مقابله با آن در برنامه هفتم توسعه جدی نباشیم، به‌ زودی در حوزه سلامت اجتماعی جامعه با بحران جدی روبرو می شویم.

گفته می شود یکی فعال سیاسی اصولگرا گفته در جلسه‌ای که با آقای وحیدی، وزیر کشور داشتم گفتم امسال انتخابات ما مرصاد سیاسی خواهد بود. یعنی تمام دشمنان با تمام توان برای اینکه مقبولیت و محبوبیت نظام را زیرسوال ببرند، وارد صحنه خواهد شند. ما نیاز به برنامه و سازماندهی و هدف‌گذاری داریم تا بتوانیم انتخابات را به سمتی بکشانیم که مردم برای مشارکت حتی با همدیگر رقابت کنند.
گفته می شود وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای بزرگ‌ترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد.اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران ، کرمان ، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.

 

گفته می شود  وزیر ورزش از بیمارستان استعفا کرد. این در حالیست که شمار مخالفان سجادی از همان ابتدا هم چشمگیر و سه رقمی بود و او در دوره ۲۳ماهه وزارتش، نه تنها نتوانست تعداد آنها را کاهش دهد، بلکه هر روز به شمارشان افزوده شد، تا جایی که سه بار از مجلس کارت زرد گرفت و سرانجام عمل جراحی طحال باعث شد راهی خانه شود.

 

 

 

 

گفته می شودفاطمه هاشمی چهارسال دیگر در پست خود ابقا شد. برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تنها صلاحیت فاطمه هاشمی از سوی مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات مورد تایید قرار گرفته بود که هر ۴۴رای را کسب کرد

گفته می شود دادگاه بلندپایه آفریقای جنوبی در راستای تبعیت از حکم بازداشتی که دیوان کیفری بین‌المللی برای ولادیمیر پوتین صادر کرده، به دولت این کشور دستور داد در صورت ورود رئیس جمهور روسیه به این کشور او را بازداشت کند.
گفته می شود آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و از خدمت سربازی معاف خواهند شد.
گفته می شود معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از ثبت‌نام از بازنشستگان این سازمان برای اعزام به مشهد به صورت رایگان خبر داد.
گفته می شود کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو در خصوص وضعیت سلامتی خود حقیقت را نمی‌گوید. حال او خوب نیست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*