پیامک

سلام فکر نکنم هیچ حوزه ای به اندازه وضعیت رانندگی در کشور رهاشده باشدبه طور مطلق هیچ متولی ندارد‌. پلیس هم متولی رسیدگی به حوادث و آمار است هرکس هر هنری که دارد در اگزوز،بوق،چراغ ها، سرعت های وحشتناک در کوچه وخیابان نمایان میکنداین وسط فقط وفقط مردم قربانی میشوند دریغ از فریادرسی بایدسوخت و ساخت.
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۸:۰۸:۳۴ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام با تشکر از شهردار محترم بیرجند سری هم به خیابان همت ۲۷ بزنند هنوز زیر ساخت نداره سطل اَشغالای نداره جدول کشی نداره کل خیابان اشغالی شده ما نمیخوام پیادرو سنگ فرش کنند  آسفالت بشه خیابان بسه تشکر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری سال قبل مسیر خروج وسایل نقلیه اکبریه به میدان ولیعصر را علیرغم اعتراض و دور شدن رفت و آمد بسته و راه فرعی نامناسبی به بلوار ۱۵ خرداد گذاشته که نیاز به تغییر یا اصلاح و کارشناسی دارد  ضمنا کوچه روبروی مسجد قدیم اکبریه به بلوار ۱۵ خرداد نیز برای وسیله نقلیه مسدود شده خواهشمندم حداقل چینش بلوکه ها و لوازم گل فروشی را طوری قرار دهید تا جلو رفت وآمد عابر پیاده را نگیرد
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام عاجزانه تقاضا دارد بخاطرامنیت جان مسافران جاده‌ای محور بیرجند قاین از وجود خودروهای سواری پلاک مخدوش سوخت کش برخورد جدی شود تا شاهد  وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا فقط شهر بیرجند باید شامل تاریکی و اجرای طرح خاموشی چراغ ها شود؟ یک بازدید میدانی در شب از شهرهای اطراف همه چیز در مورد این تبعیض را مشخص خواهد کرد.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*