گفته می شود

گفته می شود براساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ ، آمار انواع خودروی سواری وارد شده به کشور ذیل ردیف تعرفه ۸۷۰۳ ، تعداد ۲۴۱ دستگاه و به ارزش ۵.۶ میلیون دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵۱۷.۹۵ در صدی در تعداد و ۴۵۲.۰۳ در صدی در ارزش دلاری داشته است. عمده خودروهای وارداتی شامل « آمبولانس » و خودروهای سواری با برند « ZOTYE » ، « چانگان » و « بنز » بوده است

 

 

 

 

گفته می شود سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره آخرین وضعیت ائتلاف‌های سیاسی برای انتخابات مجلس گفته گروه‌های سیاسی در حال آماده سازی و ساماندهی نیرو‌های خود برای ورود به انتخابات مجلس هستند. همچنین جمعی از مدیران ارشد دولت‌های گذشته همچون وزرا، استانداران و فرمانداران نیز به میدان آمدند و فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند.

 

 

 

گفته می شود خاندوزی درباره تاکید دولت برای افزایش درامد مالیاتی و عدم پرداخت مالیات از سوی سلبریتی ها و برنامه دولت در این باره، عنوان کرده تمرکز دولت بر مساله شناسایی درآمد ها بوده است و ۵۵۰ کاربررسانه های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا شناسایی شده اند و ۱۲۳ تن که حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد واریزی به حساب هایشان بوده، شناسایی شدند. وی گفت: برای دولت درآمد چهره‌ها و سایر گروه های اجتناعی تفاوتی ندارد و براساس احکام‌قانون عمل خواهد شد. وزیر اقتصاد درباره اخذ مالیات از مالکان خانه‌ها در منطقه باستی هیلز نشینان لواسان گفت: بر اساس آخرین عدد حدود ۴۵ هزار خانه لوکس برگه مطالبه مالیاتی برایشان صادر شده است‌.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفته هم‌اکنون دو مشکل اصلی در جامعه اعم از معیشت و مسکن وجود دارد که در خصوص معیشت باید تیم اقتصادی دولت پاسخگو باشند و آقای مخبر در چینش این بخش به درستی عمل کند، اما در حوزه مسکن، وزیر راه و شهرسازی در راس قرار دارد و باید برای برون‌رفت از این وضعیت تدبیری اساسی بیندیشد. وی تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد که مشکل کنونی در این حوزه از داخل وزارت راه و شهرسازی شورع می‌شود، چون از معاونت‌های مختلف تا سطح مدیران کل این وزارتخانه با یکدیگر هماهنگ نیستند و اصلا انگیزه، جهت‌گیری و تلاشی در خصوص ساماندهی بازار مسکن در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

 

 

گفته می شود دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با ابراز نگرانی از «وجود تفرقه در جریان اصولگرایی»، گفته البته این موضوع در جریان اصلاح طلبی هم بیشتر دیده می‌شود، اما در جریان اصولگرایی تفرقه «آزاردهنده» است. به همین دلیل به مسئولان استانی تاکید کردیم که دعوت هر شورایی از «ائتلاف» گرفته تا «وحدت» و «ایستادگی» و دیگر تشکل‌ها را بپذیرند.

 

 

گفته می شود عضو حقوقدان شورای نگهبان گفته هیچ مجلسی نتوانسته قانون جامع انتخابات را تنظیم کند و قانون دهه ۶۰ پاسخگوی نیاز‌های انتخاباتی ما در سال ۱۴۰۲ نیست. عباسعلی کدخدایی در همایش بزرگداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان که ۲۶ تیرماه در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که کاری دشوار برای حوزه‌های انتخاباتی محسوب می‌شود و فعالان شورای نگهبان برای رضای خدا خدمت می‌کنند و اجر آن‌ها محفوظ است. وی گفت: شورای نگهبان شبکه اداری نیست، بلکه علاقه‌مندان به نظام اسلامی و کسانی که دل در گرو شهدا دارند در این مسیر گام برمی‌دارند.

 

 

 

گفته می شود مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به موضوع بی احترامی به کتب آسمانی در صفحه مجازی خود نوشته «عمل رذالت آلود ‎قرآن سوزی توطئه ‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و عکس‌العمل‌هایی مانند سوزاندن ‎کتب مقدس آن هم در کنار عکس رهبر انقلاب اسلامی حداقل مشکوک و غیرقابل دفاع.  رهبر حکیم انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.»

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*