گفته می شود

گفته می شود سجادی با تکذیب مکرر اخبار استعفا، نشان می‌دهد که میلی ندارد با پای خودش و محترمانه کنار برود! دولت نیز به نمایندگان این اطمینان را داده که بدون احتیاج به استیضاح، خودش تغییرات را در راس وزارت ورزش و جوانان اعمال خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود در پی لغو کنسرت مجید سالاری در فرهنگسرای نیاوران و حواشی پس از آن، فرهنگسرای نیاوران بیانیه‌ای را در واکنش به این اتفاق منتشر کرده است و علت لغو این کنسرت را بی نظمی، عدم همکاری و تاخیر یک ساعته در شروع برنامه که منجر به اعتراض گسترده مخاطبین شده، اعلام کرده است.

 

 

 

گفته می شود مشاور وزیر راه و شهرسازی گفته هشت میلیون مستاجر در کشور داریم. یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن در کشور، سوداگری مشاوران املاک است که این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند.

 

 

 

گفته می شود به هیچ عنوان ون‌های گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند و هیچ خودرویی با بغل‌نویسی “گشت ارشاد” در خیابان‌ها دیده نخواهد شد. بر این اساس اگر از این پس، فیلمی از حضور “ون‌ها” در خیابان یا درگیری‌‌هایی در سوار کردن افراد به این خودروها منتشر شد یا ساختگی است یا آرشیوی، که با اهداف خاص منتشر شده است. “گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس” که پیش از این هم مردم آنها را در خیابان دیده‌اند، در کنار تمام مأموریت‌های قبلی، اگر مواردی از پوشش‌های نامتعارف را ببینند به افراد تذکر لسانی می‌دهند.

 

 

 

 

 

گفته می شود احمد مرادی با انتقاد از عدم توجه کافی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، گفته دولت باید یکبار برای همیشه مشکل حقوق بازنشستگان را حل کند و یکی از قدم‌های مهم برای حل این مشکل نجات صندوق‌های بازنشستگی از ورشکستگی است بنابراین باید برای اقتصادی شدن این صندوق‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آن‌ها راهکار ارائه دهد چراکه تنها در این شرایط همسان‌سازی اتفاق خواهد افتاد.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا با وجود اینکه گفته می‌شود موانع استانداردی واردات خودرو برداشته شده است اما هنوز خودرو به تعداد قابل توجهی وارد نشده و هیچ خودرویی به دست متقاضیان نرسیده است؟ گفته با توجه به تسهیل استانداردها امکان واردات میلیون‌ها دستگاه خودرو وجود دارد، من وارد کننده نیستم اما اگر بودم حتماً خودرو به دست مردم می‌رسید. پاسخ به اینکه مانع چیست در حیطه اختیارات من نیست.

 

 

 

گفته می شود محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در مورد وضعیت کسانی که حقوق‌دان نیستند ولی در دستگاه‌های حقوقی دولت مشغول به کار هستند، گفت: براساس دستور رئیس جمهور این افراد حتما باید در فرصت مناسب تغییر کنند. کسانی که دانش و توان مدیریتِ حقوقی را ندارند طبیعتا نمی توانند حقوقدانان زیر مجموعه‌اشان را مدیریت کنند.

 

 

 

گفته می شود روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده در پی انتشار شایعاتی که از اواخر شب گذشته مبنی بر تغییرات مدیریتی در سازمان تأمین‌ اجتماعی و اعضای هیئت‌ مدیره شستا منتشر شده، به اطلاع می‌رساند این شایعات از اساس کذب بوده و این دست اقدامات ناشیانه خللی در زمینه مبارزه با فساد و صیانت از حقوق ذی‌نفعان در جهت اهداف والای دولت انقلابی و مردمی ایجاد نخواهد کرد

 

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم، عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفته مصوبه واردات خودروهای کارکرده کاملا ناقض آن چیزی است که قبلا تصویب شده است. طبق قانون واردات خودروهای کارکرده راه را باز می کند که خودروهای تجملی و شاسی‌بلند به راحتی وارد کشور شود؛ هدف این نبود، ولی با این قانون این کار انجام می‌شود. با واردات این خودروها، دانش فنی منتقل نخواهد شد. همچنین از مساله استاندارد تقریبا سرسری ازش عبور شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*