پیامک

سلام بلوار غدیر.پیاده روی فراموش شده.سالهااز ساخت سجادشهر میگذرد
هنوز یک ضلع این خیابان پیاده رو ندارد!!!!!!؟؟؟؟؟
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۱۰:۰۱:۰۳ خوانده نشده خیر
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۷:۳۰:۲۲ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام  خواهشمندیم از مسئولین محترم فکری به حال جاده ناتمام بین رقویی و سراب بر دارند در سالهای اخیر مسئولین زیادی تشریف اوردند و قول دادند ولی انجام نشد. تا کی بایداین مشکل باقی بماند و همچنان این مشکل ادامه داره …….
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۶:۰۰:۳۸ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا مسئولان محترم توضیح بدهند که علت بی توجهی و  مهری شون به منطقه جیم آباد و شیرمنج و تمام افرادی که در این مسیر سکونت و اشتغال دارند چیه؟؟!!! که فکری برای آسفالت این جاده که در نزدیکی و چند کیلومتری مرکز استان قرار دارد نمی کنند!!!!!
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۵:۲۶:۳۹ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لطفا سطل آشغال های انتهای خیابان مسلم معصومیه را روی جوی آب بزارید شیرابه ها و آشغال ها تا وسط خیابان می آید و سگ ها جولان میدهند و خواب را از ما گرفته اند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۲۰:۵۵:۲۸ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام کنسرت در بیرجند.اتفاقی خیلی خوب و مبارک.ولی مدیران انقلابی حرف و عملشان چقدر با هم تفاوت دارد و اینجور دارند القا می کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد.هر چه در دولت قبل قرار بود انجام شود و اینها در آن زمان نمی گذاشتند الان خودشان بدون هیچ اعتراضی انجام می دهند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۹:۵۵:۳۷ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اداره آب فاضلاب بیرجند این سه ماه که قولشو داده بودید تمام شد و هیچ کاری برای فاضلاب این یک کوچه دکتر گنجی مهر شهر نکردید. سه ماه قبل از عید قول دا دید. این مردم چه گناهی دارند که برای خواسته بحق خودشون باید اینقد عذاب بکشند. از خدا بترسید.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۴:۰۵:۰۴ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۴:۰۴:۵۲ خوانده نشده خیر
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.خبر افزایش وام مسکن ملی رو از کجا میارید؟خود اداره راه میگه درحد حرفه و هنوز دستورالعملی نیومده و پولا رو هم به قوت گذشته با اخطار حذف از طرح بدون اهمیت به بی ارزش شدن پولی که دادیم میگیره.وعده که کشکه رو خاطرجمع مصوبه و خبر نکنید و دل ملت رو الکی خوش نکنید.مثل وام ودیعه مسکن که میری بانک میگه فعلا برو خبری نیست
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۲:۳۱:۳۴ خوانده نشده خیر
۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام فقط ۴۰۰ متر شاید کمتر، جاده خاکی، جهت اتصال جاده آسفالته زرگر به عیلکی که توسط شورای  روستای عیلکی دردوره پنجم معبرگشایی شده اما دریغ از یک برداشتن یک گام توسط
مسئولین؟؟؟؟؟؟!!!!!
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۱:۳۶:۱۴ خوانده نشده خیر
۱۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام   عرض بنده حساب دو دوتا چهارتاست. ماههاست که محدودیت های آزاردهنده ای بابت برداشتن کارتهای آزاد و کاهش لیتر مصرفی روزانه اتومبیل ها اعمال گردیده است. اگر‌همین الان به جاده های استان سری بزنید  فوجی از شوتی های قاچاق سوخت و بنزین را مشاهده خواهید نمود.  این یعنی اعمال این سیاست موثر نبوده و همچنان با قوت قاچاق سوخت انجام میشود و باید دنبال نشتی سوخت در جای دیگری گشت.   با دست خودمان نارضایتی ایجاد نکنیم   دقایقی را اگر در پمپهای بنزین وقت بگزرانید فحشها و دشنام های بسیار جدیدی را یاد خواهید گرفت .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*