گفته می شود

گفته می شود  ویس کرمی نماینده مجلس گفته خدا هم با بندگانش شفاف مطلق نیست. خیلی از نمایندگان با وعده همین شفافیت به مجلس راه پیدا کردند و حالا انگار از وعده‌هایشان پشیمان شده‌اند و به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا بگویند کلا شفافیت چیز خوبی نیست. ولی کاش این نمایندگان یادشان نرود که مردم هم مثل آنها فراموشکار نیستند که وعده‌هایشان را فراموش کرده باشند.

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته به نظر من صحبت‌های ظریف یک درد نامه است؛ دردنامه‌ی یک طیف گسترده از آدم‌های دلسوزی که برای منافع و امنیت ملی دل می‌سوزانند و تلاش می‌کنند و متأسفانه در سطح جامعه بازتاب کار‌ها و اقداماتشان کاملا برعکس تعبیر و تفسیر می‌شود. می‌توانم در مثالی بگویم؛ ظریف مسأله برجام را به سرانجام رساند و امضاء شد. اما برجام در صحن علنی مجلس آتش زده شد. حال یک سوال از افرادی که این کار را کردند دارم. اگر برجام خیانت بود امروز چرا به دنبال احیاء آن هستیم؟! اگر نبود چرا آنقدر بلا بر سر تیم مذاکره کننده و ظریف آوردیم؟!

 

 

 

گفته می شود روزنامۀ وال استریت ژورنال می‌گوید محققان غربی پس از بررسی یک فروند پهپاد ایرانی که بهار امسال در خاک اوکراین سرنگون شده بود، به کشف مهمی دست یافتند: یک قطعۀ چینی به‌کار رفته در آن پهپاد، ساخت سال ۲۰۲۳ بود. بر اساس گزارش این روزنامۀ آمریکایی که روز دوشنبه ۲۲ خرداد منتشر شد، کشف اخیر نشان می‌دهد که قطعه‌های چینی همچنان روانۀ ایران می‌شوند تا برنامۀ پهپادی جمهوری اسلامی را در ساخت قطعات پایه‌ای پشتیبانی کند.

 

 

گفته می شود میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مسائل اخیر گفته مردم می بینند اگر پول‌شان را در بانک بگذارند حدود ۲۰ درصد سود می‌گیرند درحالی که تورم بیشتر از ۴۰ درصد است و به هر حال پولشان در حال ذوب شدن است، بنابراین آنها که سپرده گذار هستند سعی می‌کنند پولشان را در جایی قرار دهند که ذوب نشود ،یکی از این جاها خودرو است. پس هر خودرویی گیر بیاید برایشان فرقی نمی‌کند، چه ۲۰۶ باشد چه لندکروز و یا هر خودروی دیگری. برای آنها کره‌ای، ژاپنی یا چینی فرقی نمی‌کند. ساعتی که در دست من است آن ساعت نیست و تقلب کرده‌اند و من شکایت کرده‌ام. کتانی مال بیست سال پیش است که با قهرمانان نجات غریق برای مسابقات بین‌المللی می‌رفتیم و این کتانی‌ها را برای همه خریده بودیم و برای من که سرپرست‌شان بودم هم خریدیم و اصلا مشکلی نبود. اینها می‌خواهند من را تحقیر کنند. فرزند من اعدامی نبود، گرفتار شده بود و به پنج سال زندان محکوم شده بود که رفت و طی کرد و کارش انجام شد.

 

 

 

گفته می شود فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد. فاطمه روحانی یکی از ورزشکاران باسابقه تکواندوی ایران است که با کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، اوج پختگی‌اش را نشان داد. البته پیش از آن نقره، او با کسب مدال طلا در بازی‌های همبستگی کشور‌های آسیایی و همچنین چندین مدال رنگارنگ در رده‌های جوانان و نوجوانان نشان داده بود که ورزشکار قابلی است.

 

 

 

 

گفته می شود پس از انتشار بیانیه مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، تعداد زیادی از خواننده های پاپ و شرکت های مهم برگزاری کنسرت در کشور در اقدامی هماهنگ و یکدست، به رویه لغو کنسرت ها واکنش نشان داده اند و این بیانیه که خطاب به وزیر ارشاد تدوین شده را در صفحات شخصی شان به اشتراک گذاشته اند. در بخشی از این پیام امده: در پایان با کمال تاسف به استحضار میرسانیم که در آخرین اقدام خودسرانه و غیر مسئولانه ای که در همین پایتخت و بغل گوش وزارت فخیمه ی ارشاد و در قلب وزارت کشوری که خود باید در پاسداشت قانون و نظم و انضباط الگو و سرمشق دیگر ارگانها و وزارتخانه ها باشد کنسرت آقای رضا بهرام بعد از توزیع بیش از شش هزار بلیت به فاصله چند ساعت قبل از آغاز برنامه به بهانه های واهی لغو و علنا به شعور مخاطبان توهین و به هزاران نفر از اهالی فرهنگ بی اعتنایی و بی احترامی شده است.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود وزارت اطلاعات در پیامکی به شهروندان هشدار داد که یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران، سوءاستفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است. متن پیامک وزارت اطلاعات بدین شرح است:هموطن گرامی! یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران، سوءاستفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است. «در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن آن در مکان مشخصی را کرد، به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره‌برداری قرار گیرد.»

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*