حرف مردم

سلام در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی مشخص شد که برخی مدیران دستگاههای اجرایی اشراف لازم را حوزه کاری خود را ندارند. این این شیوه مدیریت نباید انتظار تحول و توسعه را داشت.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یارانه بنده را از شهریور تا الان قطع کردید اونم به خاطر داشتن دستگاه کارتخوان ،هر چی تراکنش از این دستگاه کارتخوان کشیدم رو صددرصد به عنوان درآمد خالص ما محاسبه کردید ،مگر شغل سوپرماکتی چقدر سودش است که درآمد ما را از ۷۰درصد جمعیت کل کشور بالاتر محاسبه کردید
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ما که یارانه نمیگیریم راضی نیستیم حقمان را به دیگران بدین یارانه حق همه مردم ایران است حق الناس تا ابد به گردنتان میمونه
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اگر کار کنیم به سختی امکان زندگی هست مشروط براینکه ازخیلی از خواسته های به حق هرانسان مثل مسکن ،خودرو وازدواج دست بکشیم اگر بیکار باشیم پیدا کردن کار به این راحتی نیست آقای پزشکیان قبل از انتخابات فرمودید سفره مردم ومسئولان باید یکی باشد آیا الان حقوق شما ویک بازنشسته یکی هست
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حقوق معلم ۱۴ تومان.حقوق فلان کارمند ۵۰ تومان. افزایش حقوق معلم ۵ تومان افزایش حقوق همان کارمند ۲۰ تومان.کجای این عدالت هست؟؟
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام انشاالله به حق امیر المومنین دست منافقین واشوبگران از سر این کشور کوتاه بشه و انشاالله مشکلات اقتصادی هم تموم بشه یادمون باشه این جنگ اقتصادی برای انحراف مردم از همبستگی و کشوندن به خیابوناست
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام   این اتفاق بارها تکرار شده
جهت ارسال بسته ای به مقصد مشهد به پست مراجعه کردم (عصرشنبه)  با رهگیری کد مرسوله مشخص شد ظهر دوشنبه به مرکز مشهد رسیده هم اکنون که عصر جمعه هست هنوز به مقصد نرسیده  در موارد مشابه قبل که جهت تحویل بسته به مرکز پست مشهد مراجعه میشد دلیل این تاخیر نداشتن نیروی توزیع کننده اعلام شده . آیا درسته وقتی هزینه پست پیشتاز رو دریاقت میکنند بازهم جهت تحویل مرسوله خود شخص به پست مراجعه کنه ؟!!!