برای چهارمین سال کسب رتبه اول اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بین ۳۳ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل منابع طبیعی و‌آبخیزداری استان گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی موفق شد برای چهارمین سال در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه اول کشور را در میان ۳۳ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور کسب کند. نصرآبادی افزود: بر اساس نتایج اعلام‌شده، این اداره کل از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ با کسب بالاترین امتیازات، همواره در جمع برترین‌های کشور قرار داشته و در چهارسال‌ موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است. وی‌گفت: مجموع امتیاز کسب‌شده در این سال‌ها نشان‌دهنده عملکرد مطلوب، برنامه‌محور و اثرگذار مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در حوزه‌های تخصصی و عمومی است.
مدیرکل منابع طبیعی و‌آبخیزداری استان گفت: کسب این موفقیت‌ها حاصل تلاش مستمر کارکنان، مدیریت منسجم، اجرای دقیق برنامه‌ها، توسعه فعالیت‌های آبخیزداری، حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و ارتقای شاخص‌های عملکردی در سطح استان بوده است.
نصرآبادی گفت: این دستاورد، جایگاه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی را به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در سطح ملی تثبیت کرده و استمرار این روند، نویدبخش ارتقای بیش از پیش خدمات‌رسانی، صیانت و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان خواهد بود.