مدال برنز بانوی سرایانی در کشتی کراپلینگ قهرمانی کشورskhorasan.msy.gov.ir
بانوی سرایانی مدال برنز رقابت های کشتی کراپلینگ قهرمانی کشور را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سعیده دهقانیان ورزشکار خراسان جنوبی در مسابقات کراپلینگ قهرمانی کشور در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز رسید. در این رقابت ها که به میزبانی اراک برگزار شد نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 
پینگ پنگ بازان استان در مسابقات دسته آزاد کشور
پینگ پنگ بازان استان به مسابقات دسته آزاد کشور اعزام شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات پینگ پنگ استان گفت: رقابت های آزاد پینگ پنگ کشور به میزبانی خوزستان شهرستان آبادان از امروز تا ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود. حمیدی افزود: در این رقابت ها تیم خراسان جنوبی با شرکت محسن بذرافشان، پویا احراری و محمد امین حاجی پور حضور دارد. گفتنی است این تیم به سرپرستی و مربیگری علیرضا چمنی اعزام شد.

 
کشتی گیران استان در مصاف با رقبای کشوری
کشتی گیران خراسان جنوبی در رقابت های کشور به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های کشتی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور در ۱۰ وزن به میزبانی آبادان ۱۴ و۱۵ بهمن ماه برگزار می شود. آدینه، قوی دل، کوهستانی، سلیمانیان، صابریان، سلیمی و آهنی از تیم خراسان جنوبی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

 
همایش دوچرخه سواری در بیرجند
همایش دوچرخه سواری در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، همایش دوچرخه سواری در بیرجند با حضور ۱۰۰ دوچرخه سوار برگزار شد. در این همایش دوچرخه سواران مسیر صیاد شیرازی به میدان امام(ره) را رکاب زدند.

 
معرفی ورزشکاران برتر اسلحه بادی نهبندان
برترین های رقابت تیراندازی در اسلحه بادی شهرستان نهبندان معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، بمناسبت گرامیداشت دهه فجر رقابت های تیراندازی در اسلحه بادی با حضور ۴ تیم ۵ نفره از دبیرستان های شهید بهشتی(ره)، ملاصدرا، بحرالعلوم و فرزانگان در نهبندان برگزار شد.
در این رقابت ها علی بلوری از دبیرستان شهید بهشتی اول شد و سجاد دادی از دبیرستان فرزانگان و امید شهیدی از دبیرستان بحرالعلوم مقام های دوم و سوم را کسب کردند. گفتنی است این مسابقات به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان نهبندان و با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 
برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در طبس
نخستین جشنواره فرهنگی – ورزشی بازی‌های بومی و محلی شهرستان طبس برگزار می‌شود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان طبس گفت: نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی و محلی شهرستان طبس با حضور ۱۰۰ ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در روستاهای بخش مرکزی طبس به میزبانی روستای دشتغران ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.
رجبی افزود: شرکت کنندگان در رشته‌های طناب‌کشی، وسطی و دال‌پلان با یکدیگر رقابت می کنند.

 
آغاز رقابت های فوتسال نهبندان از امروز
رقابت های فوتسال نهبندان از امروز آغاز می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال شهرستان نهبندان با حضور ۱۰ تیم ورزشی از شهر نهبندان و روستاهای شهرستان از امروز به مدت ۹ شب و در سالن امامت این شهر برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*