گفته می شود

گفته می شود بر اساس صورت‌های مالی بنیاد مستضعفان، این بنیاد طی ۴ سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، مجموعا حدود ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان مالیات عملکرد، مالیات و عوارض ارزش افزوده، مالیات تکلیفی و … پرداخت کرده است. بر همین اساس، مالیات بنیاد مستضعفان در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به ترتیب حدود ۷۰۰ میلیارد، یکهزار میلیارد، یکهزار و ۸۰۰ میلیارد و یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

گفته می شود برخی اخبار عزل و نصب مسئولان موجب می شود تا واکنش های زیادی را در پی داشته باشد؛ از جمله این اخبار می توان به انتصاب یک امام جمعه به سرپرستی شرکت شهر صنعتی البرز اشاره کرد. گفته می‌شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز ـ که نخستین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است ـ منصوب شد. همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.

 

 

 

گفته می شود ماموران امنیتی با حضور در خانه پدری «مهدی قدیمی» در فردیس کرج، این روزنامه‌نگار را بازداشت کردند. یکی از اعضای خانواده «مهدی قدیمی» در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این باره گفت، مامور امنیتی با مراجعه به خانه، ضمن تفتیش اتاق و خودرو شخصی مهدی، موبایل و لپ‌تاپ او را ضبط کردند. به گفته این عضو خانواده مهدی قدیمی، دوربین مداربسته ساختمان محل سکونت آنها نیز از سوی ماموران امنیتی ضبط شده است.

 

 

گفته می شود خط فقر برای سال ۱۴۰۱ بر اساس برآوردها به طور متوسط در کل کشور به طور سرانه ۲.۸۵ میلیون تومان برای خانوار چهارنفره در حدود ۷.۷ میلیون تومان است. این عدد برای خانوار چهارنفره و سه‌نفره در شهر تهران برای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۴.۷ و ۱۱.۹ میلیون تومان برآورد می‌شود.

 

 

 

گفته می شود روزنامه آمریکایی نوشته استقرار نظامیان آمریکایی در رومانی به عنوان یک کشور عضو ناتو و هم‌مرز با اوکراین، حامل پیام هشدار واشنگتن به مسکو برای جلوگیری از کشیده‌شدن جنگ به خاک ناتو است.

 

 

گفته می شود دست و دلبازی ایران‌خودرو خبر ساز شده و اعلام شده  تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران‌خودرو اشتباه بوده و بایستی سریعا ابطال شود

 

 

گفته می شود خدابنده، عضو جدا شده منافقین گفته منافقین خواهان حمله نظامی به ایران هستند واسپانسر بعدی سازمان بعد از صدام، عربستان بود وی گفته پرونده حمید نوری مهندسی‌شده و فراتر از توان مجاهدین است و کمک‌های هنگفت تاجر عرب به نام مردم ایران و انتقال پول به حساب مریم رجوی از دیگر موارد مطرح شده بوده است

گفته می شود برخی اقدامات تنبیهی بانک مرکزی برای بانک‌های متخلف در خصوص عدم پایبندی به نرخ مصوب سپرده‌های بانکی تعطیلی یا غیرفعال کردن شناسه اختصاصی شعب متخلف، بازنگری در تعداد شعبه و باجه ، مدنظر قرار دادن تخلفات در تصمیم‌گیری‌ برای صدور تأییدیه صلاحیت مدیران بانکها و موسسات می باشد.

گفته می شود سخنگوی دولت گفته: امسال برای اولین بار پایه مالیاتی ۵ درصد کاهش پیدا کرده است و وصول ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی را داشتیم

گفته می شود نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان گفته تانکرهای برگشتی حامل سوخت بی‌کیفیت از سوی طالبان متعلق به عراق بوده و ارتباطی به شرکت‌های ایرانی ندارد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*