گفته می شود

 

گفته می شود مجله آمریکایی نیوزویک در گزارشی نوشت که ساخت سلاح هسته‌ای از نظر فنی برای ایران امکان پذیر است و تنها به تصمیم آیت الله خامنه‌ای وابسته است. حتی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نیز نمی‌تواند زیر ساخت‌های برنامه هسته‌ای آن را از بین ببرد.

 

 

 

 

گفته می شود به نظر می رسد موضوع ارائه مسکن به خانواده‌ کارگران معدن طبس از جنس وعده‌های سرخرمنی است که دولت بار‌ها در طرح‌های شکست خورده دیگر آزمون خود را پس داده است؛ به طوری که هم بانک‌ها همچنان از دادن تسهیلات به مردم بابت مسکن سرباز می‌زنند و هم دهک‌های پایین جامعه توان بازپرداخت اقساط سنگین بانک‌ها را ندارند.

 

 

گفته می شود در حالی که حملات اسرائیل به غزه و لبنان قلب افکار عمومی جهان را تکان داده است، سکوت معنادار بسیاری از بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌های ایرانی در برابر این جنایات، قابل تأمل است. آیا این سکوت نتیجه فشار‌های غیررسمی است یا استراتژی‌ای برای حفظ جایگاه و منافع شخصی؟ همزمان، این رفتار خطرناک می‌تواند پیامد‌های عمیقی برای همبستگی اجتماعی و حکمرانی فضای مجازی به همراه داشته باشد.

 

 

 

گفته می شود با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی شاهد کاهش آمار ازدواج و به تبع آن افزایش سن ازدواج در میان جوانان کشور هستیم. کاهش ازدواج علاوه بر اینکه آسیب های اجتماعی زیادی در پی دارد، سبب کاهش جمعیت و بوجود آمدن مشکلات زیادی برای آینده کشور نیز می شود.

 

 

گفته می شود نشان فتح در کنار نشان نصر و ذوالفقار مهم‌ترین نشان‌های نظامی در ایران است. بیشترین نشان‌های اعطا شده فتح پس از پایان جنگ از مهر ۱۳۶۸ تا خرداد ۱۳۶۹ به فرماندهان دوره دفاع مقدس و بازماندگان برخی شهدای جنگ تحمیلی از درجه ۱ و ۲ و ۳ اعطا شد که حدود ۸۰۰ نفر هستند.