گفته می شود

گفته می شود فدراسیون فوتبال ممکن است با صدور احکامی درباره تخلفات احتمالی شاهد تغییراتی زودهنگام باشد و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون فوتبال را برای همیشه ترک کنند.

 

گفته می شود محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین ایران، در مصاحبه‌ای با سی ان ان ترک درباره عوامل رژیم اسرائیل در ایران ادعا کرد: «در کشور ما دپارتمان ضد-اسرائیلی راه‌اندازی شد و بعد از مدتی معلوم شد که رهبر آن مامور موساد بوده است!»

 

 

 

گفته می شود یکی از سؤالات اساسی معلمان و دانش‌آموزان که هنوز پاسخی از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش ندارد، چرایی طراحی سؤالات بسیار دشوار در امتحانات نهایی است. برخی حتی این رویه طراحی سؤالات امتحانات نهایی را به “انتقام‌گیری از دانش‌آموزان” تعبیر می‌کنند.

 

 

 

 

گفته می شود اطلاعات منتشر شده بانک مرکزی نشان می‌دهد ۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان از تسهیلات ارزی به حساب فولاد البرز ایرانیان با نرخ ۶ درصد بوده که طبق اطلاعات بانک مرکزی، قرار بوده طی ۸۰ ماه بازپرداخت شود، اما یک ریال هم برنگشته است!

 

 

 

گفته می شود فرانسه در طول جنگ سرد، به ویژه تحت رهبری ژنرال شارل دوگل، به توسعه سلاح‌های هسته‌ای به عنوان ابزاری برای تأمین امنیت ملی و حفظ استقلال دفاعی خود روی آورد.نکته جالب این است که فرانسه بعد از جنگ جهانی دوم با هیچ تهدید مستقیم نظامی مشخص یا جنگ روبرو نشد و فرانسه درکل به قصد بازدارندگی در آینده تصمیم به ساخت سلاح هسته ای گرفت.

 

 

گفته می شود بر اساس آمار ۷ ماهه بانک مرکزی از ابتدای سال تا مهر امسال، مبلغ ۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون دلار از سوی بانک مرکزی به صنایع معدنی ارز نیمایی و توافقی داده شده است که پاسخ روشنی برای نوع هزینه کرد این میزان ارز باوجود مشکلات عدیده و حادثه زا در حوزه معدن، وجود ندارد.

 

 

گفته می شود پس از پخش زنده شعار علیه عربستان در تلویزیون پس از ترور سردار نیلفروشان از منزل ایشان، پخش تصاویری از موشک باران همراه با شعار والله نماند اثر از آل سعود در تلویزیون خبرساز شده است.

 

 

گفته می شود فواد ایزدی، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در شبکه خبر گفته «زمانی که صهیونیست‌های مسلح به سلاح هسته‌ای بدون محدودیت درحال نسل کشی هستند و همزمان می‌گویند دشمن اصلی ما ایران هست، آیا نباید در این دکترین هسته‌ای تغییری ایجاد شود؟ اکنون در جهان سلاح هسته‌ای داشتن ایران مقبولیت دارد چرا که جهان می‌بیند طرف ایران یک رژیم نسل‌کش دارای سلاح هسته‌ای است.»

 

 

گفته می شود حجت الاسلام احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه قم در مطلبی در شبکه اجتماعی ویراستی پیشنهاد کرد پیکر دبیرکل شهید حزب الله لبنان به صورت امانی در عراق دفن شود و بعد از نابودی اسرائیل در مسجدالاقصی فلسطین دفن شود.

 

 

گفته می شود مدتی است که یکی از شرکت تولیدکننده نوشابه از متوقف شدن تولید نوشابه‌های برند کوکاکولا در ایران خبر می‌دهد. اتفاقی که منجر به نگرانی مصرف‌کنندگان نوشابه‌ها با این برند آمریکایی شده است.

 

 

گفته می شود تروریست‌های جیش العدل، دو خودروی نیروهای نظامی مرصاد را در محور خاش هدف حمله قرار دادند و سرنشینانش را به شهادت رساندند. در ادامه این حملات تروریستی در پی حمله تروریستی گروهک جیش العدل به گروهی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، چهار تن به شهادت رسیدند و یک تن مجروح شد.

 

 

 

گفته می شود شهرام شب‌پره خواننده لس آنجلسی در گفت و گویی علیه علیرضا امیرقاسمی مجری لس آنجلسی و برنامه‌گزار خواننده‌های لس آنجلسی افشاگری کرد. این خواننده مشهور لس‌آنجلسی فاش کرد که ۴۰ سال اسیر و گروگان بوده است و مجری برنامه طپش با همکاری دوستش از او کلاهبرداری کرده و بخش قابل توجهی از درآمد کنسرت‌هایش را بالا کشیده‌اند.

 

 

 

گفته می شود وبگاه پولتیکو به نقل از منابع آگاه آمریکایی و رژیم صهیونیستی گزارش کرد که دولت بایدن به طور محرمانه از اقدام نظامی اسرائیل علیه حزب‌الله حمایت کرده است.