گفته می شود

گفته می شود در حالی که تا حدود ۲ هفته قبل به نظر می‌آمد اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده و هر روز با ناامیدی و برای یافتن و ترور یحیی سنوار، به این سو و آن سوی غزه، این جگر پاره پاره فلسطین، با موشک و بمب زخم می‌زند، به یکباره در سوی دیگر میدان مقابل حریفی به مراتب قدرتر از حماس صف‌آرایی کرد و در همین مدت کوتاه حدود ۲ هفته‌ای تقریبا تمام فرماندهان و افراد موثر و کلیدی حزب‌الله را با دقتی غیرقابل انتظار ترور کرد.

 

 

گفته می شود بانک اقتصاد نوین بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان وام به دو واردکننده خودرو‌های کره‌ای پرداخت کرده که یک ریالش هم بازنگشته است. تسهیلاتی که بیش از ۷۰ درصدش با نرخ ۱۱ درصد بوده است.

 

 

 

گفته می شود پژو در اروپا که خبری از انحصار خودرو نیست و بازار رقابتی وجود دارد، برای سرپا ماندن دست به فروش نسل تازه خودروهای پژو ۲۰۶ به قیمت ۱۴۶۸۰ یورو معادل ۹۷۰ میلیون تومان زده است اما نکته جالب اینکه خریداران تنها با پرداخت اقساط ۱۵۷ یورویی یا ده میلیون و پانصد هزار تومانی می‌توانند خودرو را بخرند و به محض پرداخت ۱۵۷ یوروی اول، خودرو در منزل تحویل داده می‌شود.

 

 

گفته می شود کاربران انگلیسی‌زبان شبکه اجتماعی «ایکس»، شهادت «سیدحسن نصرالله» را بسترساز تقویت مقاومت دانستند و تاکید کردند که رژیم صهیونیستی با این ترور، هزاران نفر مانند سید مقاومت خلق کرد.

 

 

گفته می شود یکی از نمایندگان مجلس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود از اقدام جمعی از نمایندگان برای برکناری محمد جواد ظریف خبر داد.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی درباره واکنش ایران به حملات تروریستی اسرائیل از جمله ترور سید حسن نصرالله گفت: «جواب اسرائیل طراحی شده است و به نحوی است که همه پاسخ ایران را تحسین خواهند کرد»

 

 

گفته می شود ابهامات دستگاه‌های کمک داور ویدئویی (VAR) که توسط فدراسیون فوتبال وارد شده افزایش یافته و وضعیت عجیبی در فدراسیون فوتبال در این خصوص ایجاد شده است.

 

 

گفته می شود تعداد پزشکان زیرمیزی بگیر، که پزشکان متعهد را هم زیر سئوال می برند، هر روز رو به افزایش است و گویا وزارت بهداشت با وزرای مختلف در تمام این سال‌ها توجهی به این موضوع نداشته و وضعیت بغرنجی وجود دارد.

 

 

گفته می شود نسخه بدون آلایندگی پژو ۴۰۸ در نمایشگاه پاریس رونمایی می‌شود. پژو ۴۰۸ را می‌توان تازه‌ترین جانشین پژو ۴۰۵ مشهور در خط تولید پژو در نظر گرفت.

 

 

گفته می شود یوسف پزشکیان فرزند رئیس جمهور در پاسخ به توییت امیرحسین ثابتی نوشت: القای سرپیچی رییس‌جمهور از دستورات رهبری ادامه علمیات اسرائیلی‌ها است.

 

 

گفته می شود شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع آگاه شایعات مربوط به ترور ماهر اسد برادر بشار اسد رئیس جمهور سوریه را تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود با انجام برخی اقدامات تروریستی در شرق کشور احتمال هماهنگی این اقدامات با طراحی های صهیونیستی از حالت احتمال خارج و به حقیقت نزدیک شده است.

 

 

گفته می شود دیوان عدالت اداری اعلام کرد: واردات محصولات تولیدی خودرو در داخل کشور توسط دیگر شرکت‌های خودروساز و یا شرکت‌های وارداتی غیر قانونی است و رأی ابطال آن صادر شده است.