پیامک

سلام خیایان انتهای بلوار صنعت و معدن که حد فاصل منازل مسکونی سایت اداری و نهضت ملی مسکن به سایت اداری( ادارات و بیمارستان) می باشد سالهاست که خاکی و یک لاین آن مسدود هست خواهشاً جهت تردد اسانتر مردم مقیم آن منطقه از شهر( اگه جزو شهر هست! و اختلافی بین راه و شهرسازی و شهرداری نیست!) رو هم یک بررسی و رسیدگی بفرمایید
۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ۰۸:۱۶:۱۶ خوانده نشده خیر
۲ سلام تو اورژانس بیمارستان حتی اگر حالت وخیم باشه باید اول بری فیش بگیری بعد معاینه توسط یه دکتری که هنوز حرفات تموم نشده نسخه ات رو نوشته تو شهر ما که اینجوریه بقیه ی جاهارو نمیدونم .
۳
سلام باهر گونه هنجار شکنی باید باتوجه به قانون رفتار گردد.
۴
سلام متاسفانه آستانه تحمل ملت خیلی کم شده همه چی مون ایراد داره اون از رانندگی افتضاح مون احترام و کمک به هم نوع از بین رفته. باید انسان بودن را به بعضی ها یاد داد.
۵
سلام مافیای خودرو اعصاب سالم برای هیچکس باقی نگذاشته است. دست جلاد غزه را از پشت بستند.
۶
سلام الآن سالیان ساله ما داریم با همسایگان رابطه ایجاد می کنیم ولی هر وقت منافع ملی همسایگان با قطع رابطه با ایران و دفاع از غربی ها باشه اونا رو به ما ترجیح دادن .
پس بهتره قبل از رابطه با همسایگان منافع ملی رو در نظر بگیریم و با کل دنیا ایجاد رابطه برای منافع ملی باشیم.
۷
با سلام وخسته نباشید به دولتی ها …این برنامه ۳۰ درصد افزایش حقوق قابلیت اجرایی ندارد به محض اینکه اجرا بشه کارخانجات و تولید کننده ها هم برای افزایش حقوق کارکنان اجناس رو گران و تولید رو از لحاظ کیفی و کمیت دچار افت و نوسان می کنند .. خواهشاً صفر پول ملی رو کم کنید و برنامه‌ای برای یکسان کردن حقوق همه مردم از کارمند تا کارگر بنویسید و اجرایی کنید مردم پای انقلاب ایستادگی کردن و خون دادن این جواب پشتیبانی هاشور نیست …….خدا شاهد و ناظر هست