پیامک

سلام خیلی کار خوب انجام داد سپاه دل مارا خنک کرده‌اند پشت پناه سپاه وحامیان باشد
سلام فقط باید نتانیاهو رو میزدین. نتانیاهو و همراهانشو زده بودید میشد گفت انتقام. دل من خنک نشد.
سلام.خواهش میکنم ازمسئولین محترم بویژه شهردارمحترم بیرجند یه سری به ورودی مهرشهربزنند خصوصاصبح که قشرکارمند و اولیایی که بچه هاشونوبه مدرسه میبرند. ببیند چه خبره؟چه ترافیکی ازفلکه فاطمیه تاتقاطع مسافردرست میشه.یه فکری بحال مردم بکنیدمگرساکنین مهرشهرچه گناهی کردن که ازحداقل امکانات محرومند؟؟؟  
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام.بازرسان ومسئولین دیوان محاسبات.لطفا ازمدیر کل ومسئولین ذیربط اداره کل….. سوال بفرماییدچرا باید در مزایده اماکن ورزشی یک نفرکارمند …… که از دوستان مدیر کل هم میباشد بتواند برنده ۳مکان ورزشی شود ولی کارمند خود اداره را حتی در مکان ورزشی راه نمیدهند،چه رسد در مزایده شرکت کند؟!
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام؛خدمت نماینده محترم شهرستان های بیرجند،درمیان،خوسف درمجلس شورای اسلامی جناب آقای دکترهاشمی درحوزه انتخابیه شهرستان بیرجند وشهرستان درمیان جمعیت پنج روستا ازبعضی شهرستان های استان بیشتراست مدیریت روستایی پاسخگوی روستاهای حاشیه بیرجند و همچنین روستای نوغاب بخش مرکزی درمیان نیست تدبیری بیندیشیدبرای ارتقای این روستاها
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

سلام قانون تصویب شده و اعتبارات مربوط به بازنشستگان با آن یک درصد ارزش افزوده تامین شده است اما متاسفانه یک علی‌الحساب یک میلیون تومانی که در قانون نبوده و بعضی را شامل نمی‌شده است، انجام شد

 

 

 

سلام بسیار عالی. درود . احسنت. مرحبا. آفرین.
الان زمان آن است که جهت بازدارندگی و رفع تحریم‌ها مجهز به سلاح هسته ایی باشیم و برد موشکها به ۵۰۰۰ کیلومتر افزایش یاید تا لندن و پاریس و برلین سر تعظیم و ارادت فرود آورند.

 

 

 

جناب پزشکیان دلار و در کل مشکل اقتصاد مملکت را حل بفرمایید به فکر رفاه و معیشت مردم ایران باشید دشمنان این ایران عزیز را ناامید کنید .

 

۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تصور کنید کارگرِ معدن، قبل از آنکه درخواست بازنشستگیِ بدهد، فوت کند و حتی ممکن است این مرگ براثرِ حادثه‌ی ناشی از کار باشد؛ مانند اتفاقی که برای کارگران معدنجوی طبس افتاد، آیا نباید بازماندگان از ارفاقی که برای آن کارِ سخت و به معنای واقعیِ کلمه طاقت‌فرسا، تعیین شده بهره ببرند؟
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام دستمریزاد سپاه بزرگ اسلام، به کوری چشم دشمنان و خودباختگان زدین توی هدف، خوشحالمون کردین، خداوند یارو نگهدارتان