پیامک

سلام روحشان شاد …مگر می‌شود سید حسن شهید از دنیا نرود ،اگر این نبود ایراد داشت
هر چه زودتر جانشین ایشان را معرفی کنید تا خاری در چشم صهیون سگ باشد
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم و استاندار محترم خدا شاهد هست محله جلیلیان و اهالی محترمش با آن فرزندان معصوم و بی گناهشان غزه خراسان جنوبی در مرکزیت هست و حتی راه آسفالته ندارد.لطفا چاره ای بیندیشید.کوخ نشینان را دریابید وکمی قیر رایگان راصرف محله آنها نمایید.
سلام خدا رحمت کنه. آخه چرا یه دفعه حزب‌الله ضربات سختی خورد چرا جواب ندادن. اینهمه گفتیم نزنید میزنن اینم عاقبتش کلی فرمانده از دست دادیم چقدر شکست بدی خوردیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۷:۰۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام:
به این طریق به استحضارشهرداری محترم بیرجندمی رسانم شما یک میدان فراموش شده درانتهای بلوارپیامبراعظم(ص)تقاطع بلوارمجیدیه هم دارین،اگربه شما ضررنمی رسه لااقل یک سری بزنید تامطلع بشین.
پیشاپیش ازبذل عنایت شماتشکرمیگردد.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ترامپ تعلقی به جناح جنگی صاحبان تسلیحات نظامی امریکا همچون طراح حمله و جلاد عراق دیک چینی ندارد و اهل بده بستون و معامله است. خروج از برجام و ترور سردار را با تحریک و طراحی عناصر ضد ایرانی چون نتانیاهو مایک پمپئو و جان بولتون انجام داد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس ترامپ در مورد توافق هسته ای و برجام متهم است و نه مدعی
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از دست دادن شهید نصرالله ضربه سختی به مقاومت و از همه مهم تر جمهوری اسلامی می باشد…پاسخ ندادن به شهادت هنیه توسط ایران اسراییل کثیف را گستاخ تر کرد….