پیامک

سلام باتوجه به واگذاری عظیم اراضی منابع طبیعی به استخراج معادن و هجوم بی امان وجولان خودروهای آفرودی وموتورسوران در عرصه های منابع طبیعی و تخریب آن و شکار بی رویه پرندگان و وحوش و خوشگذرانی آنها، تا یک دهه آینده اثری از منابع طبیعی ومحیط زیست، جز تابلوی اداره منابع طبیعی و اداره محیط زیست چیزی باقی نخواهدماند و مورد لعن و نفرین آیندگان قرار خواهیم گرفت.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام برای رفع خاموشی یک تیر چراغ برق در سجادشهر مرکز استان چندین مرتبه تماس با اتفاقات برقگرفتم واقعا …. خدا قوت آقای مدیرکل.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام جواب این کارگران کشته شده معدن زغال سنگ طبس کی میخواد بده
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اگر نیروی های نظامی درحین کار با موتورش تصادف کنه میگند شهید . ولی نیروی آب برق گاز معدن و…. درحین کار و تلاش ازبین برود فوت شده حساب میکنند . این بندگان هم جز شهدای خدمت هستند . یا شهدای کار و تلاش باید نام بکیرند . هرچند نزد خداوند عدالتی وجود دارد . ولی باید درجمهوری اسلامی هم برای دلگرمی ازاین عزیزان هم نام شهید برده شود
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اینکه تسلیت میگم که نشد برای خانواده جانباختگان حرف. چرا یقه مقامات ارشد در حد وزارت دولت قبل و فعلی را نمیگیرید ؟؟
سلام چند روز دیگه این موضوع هم مثل دفعات قبل که حوادث در معدن رخ داده بدست فراموشی سپرده میشه و استثمار کارگر توسط ادامه خواهد داشت