گفته می شود

گفته می شود آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک پاریس در گفت و گویی افشاء کرده که به جای ۱۸ میلیارد، به او ۱۰ میلیارد داده شده و زمینی که گفته شده به او داده شده نیز یازده مالک دارد. این قهرمان المپیک می‌گوید شهردار کرمانشاه به او یک ظرف شکلات خوری هدیه داده است! روایت تلخ این قهرمان المپیک از بالا کشیدن پاداش‌هایش و اعلام‌های دروغ مسئولین درباره پاداش‌هایی که با او داده‌اند

 

 

گفته می شود نگاهی به صورت‌های مالی فولاد کاویان، نشان می‌دهد تا پایان خرداد، مجموع بدهی‌های این کارخانه بورسی و تحت مالکیت خانواده دانیال زاده، بیش از یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان ثبت شده است که رقم قابل‌توجهی است.

 

 

 

گفته می شود یک شهروند اهوازی نسبت به هزینه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری اهواز برای ساخت مجسمه شهید سید ابراهیم رئیسی با وجود محرومیت‌های عمده شهر انتقاد کرد.

 

 

 

گفته می شود خسروشاهی در شرایطی با پیشنهاد وزیر اقتصاد به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی از هیئت وزیران رای اعتماد گرفته است که شنیده‌ها از عدم استعلام خسروشاهی از نهاد‌های نظارتی و مرتبط خبر می‌دهد.

 

 

گفته می شود حسین جابری انصاری رییس مرکز دیپلماسی عمومی و سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی اسلامی (ایرنا) معرفی می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود به نظر می رسد با تعلل بانک‌ها و عدم نظارت بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج، مشخص نیست که در نیمه دوم سال، با وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی، چند درصد از اقلام جهیزیه تهیه می‌شود؟ کالا‌هایی که در شرایط تورمی، مجوز افزایش قیمت می‌گیرند و گران‌تر می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود در ایام پیک مصرف برق امسال، توانیر در حالی پای کار اَبَر کمپین تبلیغاتی «با انرژی» آمد که خاموشی‌های غیراعلامی، اما گسترده، موجب نارضایتی شدید بخش خانگی و البته صنعتی و تولیدی شده است. اینکه چنین هزینه سرسام آوری چه میزان دستاورد دارد را باید مورد واکاوی قرار داد.

 

 

 

گفته می شود به نظر می رسد بی تجربگی فرشاد مقیمی در مدیریت ایران خودرو، یکی از عوامل اصلی شکل گیری هزاران میلیارد تومان ضرر و زیان، این شرکت بوده است. حالا شنیده می شود که وی در حال تلاش برای حضور در جمع معاونان وزیر صمت است.